کد خبر : 1844483 | 28 شهریور 1401 ساعت 19:42 | 22.4K بازدید | 6 دیدگاه

مانچینی

مانچینی: 2-5 به آلمان باختیم، ولی نکات مثبتی داشت!

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است تیمش در لیگ ملت های اروپا نتایج خوبی گرفته است.

مانچینی: 2-5 به آلمان باختیم، ولی نکات مثبتی داشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا که برای دومین دوره متوالی در جام جهانی غایب است، حالا برای دو بازی بعدی خود در لیگ ملت های اروپا مقابل انگلیس و مجارستان آماده خواهد شد. روبرتو مانچینی، سرمربی باتجربه آتزوری، پیش از شروع اردوی این تیم مدعی شد فوتبال ایتالیا دچار بحران نبود مهاجم شده و این مسئله باید به زودی حل شود.

روبرتو مانچینی گفت: "نتایج این دو دیدار مهم خواهند بود و هنوز هر اتفاقی ممکن است در گروه رخ دهد. باید تلاش کنیم در هر دو مسابقه پیروز شده و صعود کنیم. من از بازیکنان باتجربه و جوان به اردوی تیم دعوت کردم. لئوناردو اسپیناتزولا با من تماس گرفت و اطلاع داد که او خیلی شرایط خوبی ندارد و باید دو هفته تمرین کند، بنابراین من او را دعوت نکردم.

1720446

تیم های بزرگ فوتبال ایتالیا مدتی است که از مهاجمان خارجی در ترکیب استفاده می کنند و تنها مهاجم ایتالیایی حاضر در لیگ چیرو ایموبیله است. امیدوارم به زودی شاهد دو یا سه مهاجم در ترکیب تیم های مختلف باشیم که بتوانند آینده تیم ملی را رقم بزنند، این مشکل کوچکی نیست. ما مقابل یک تیم قدرتمند از نظر فیزیکی به نام انگلیس بازی خواهیم کرد. جانلوکا اسکاماکا راهی لیگ دشوار شده و درک شرایط فوتبال در انگلیس مدتی زمان می برد. چهار یا پنج ماه طول می کشد تا اسکاما در وستهم جا افتد، اما زمان به سود این بازیکن خواهد بود.

شکست 5-2 مقابل آلمان در ماه ژوئن؟ باختن با این نتیجه هرگز خوشایند نیست، اما حتی در آن بازی هم چیزهای مثبتی در تیم دیدم. گاهی اوقات برای پیشرفت به چنین دیدارهایی نیاز دارید. این پنجمین بازی متوالی در پایان فصل بود. بازیکنان جوان تجربه کسب کرده‌اند، ما تاکنون نمایش خوبی داشته و پنج امتیاز کسب کرده‌ایم."

دیدگاه‌ها