کد خبر : 1844484 | 28 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 59.5K بازدید | 5 دیدگاه

در قطر دیده خواهد شد؛ دو برادر در دو تیم ملی متفاوت

بعد از آنکه اینیاکی ویلیامز تصمیم گرفت به جای تیم ملی اسپانیا پیراهن ملی غنا را به تن کند برادر او نیکو مسیر دیگری در پیش گرفت و به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.

در قطر دیده خواهد شد؛ دو برادر در دو تیم ملی متفاوت

به گزارش "ورزش سه"، اینیاکی و نیکو ویلیامز دو برادر فوتبالیست هستند که در باشگاه اسپانیایی اتلتیک بیلبائو بازی می‌کنند. این دو برادر در اسپانیا از پدر و مادری مهاجر و اهل غنا به دنیا آمده‌اند.

چندی پیش اینیاکی با اینکه در همه رده‌های سنی پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن کرده بود اما زمانی که مشخص شد قرار است به تیم ملی بزرگسالان این کشور دعوت شود گفت تصمیم گرفته به کشور زادگاه پدر و مادرش، غنا، رفته و پیراهن تیم ملی غنا را به تن کند.

1746771

اما برادر دیگر که نیکو ویلیامز نام دارد و او هم در باشگاه بیلبائو بازی می‌کند حاضر نشده مسیر اینیاکی را در پیش بگیرد. او به فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده بود که قصدی برای پوشیدن پیراهن هیچ تیم ملی‌ای به جز تیم ملی اسپانیا را ندارد. با انتشار اسامی دعوت شدگان به لاروخا از سوی لوئیس انریکه نام نیکو ویلیامز در فهرست دعوت‌شدگان به چشم می‌خورد.

نیکو ویلیامز بلافاصله به دعوت شدنش به تیم ملی اسپانیا واکنش نشان داد و گفت پوشیدن پیراهن لاروخا را افتخاری بزرگ می‌داند و از این بابت واقعا خوشحال است. نیکو ویلیامز در فهرستی که انریکه برای دو دیدار با سوئیس و پرتغال در لیگ ملتهای یوفا اعلام کرده حضور دارد و امیدوار است در فهرست نهایی جام جهانی اسپانیا هم حضور داشته باشد. پدر و مادرم و همه خانواده به من افتخار می‌کنند و حالا می‌خواهم ثابت کنم که لیاقت اعتماد سرمربی تیم ملی را دارم".

این ستاره بیلبائو که برای اولین بار به تیم ملی اسپانیا دعوت شده گفت:" باورم نمی‌شد که قرار است به تیم ملی دعوت بشوم. خیلی خوشحالم".

دیدگاه‌ها