کد خبر : 1844526 | 29 شهریور 1401 ساعت 09:39 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماه‌ها برای کسب طلا زحمت کشیده بودم؛

زارع: چند ثانیه برای رسیدن به فینال کم آوردم

آزادکار دسته سنگین وزن کشورمان معتقد است که یک لحظه غفلت در پای فینال او را از رسیدن به طلا بازداشت.

زارع: چند ثانیه برای رسیدن به فینال کم آوردم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع، آزادکار دسته سنگین وزن ایران در اولین صحبت‌های خود پس از بازگشت از رقابت های قهرمانی جهان گفت: از مردم ایران تشکر می کنم که امروز با حضور و دلگرمی های خود دل ما را شاد کردند و برای شروع دوباره در مسابقات آینده به ما انگیزه دادند. امیدوارم که همیشه دل آنها را شاد کنیم تا شرمنده لطف آنها نشویم.

شکست لحظه آخری مقابل حریف ترک در نیمه نهایی، اتفاقی بود که همه کشتی دوستان را ناراحت کرد. زارع در این مورد تاکید کرد: یک اتفاق بد در ثانیه های آخر کشتی ماقبل فینال رخ داد که نتوانستم خوب کار را مدیریت کنم. امیدوارم که سال بعد با تمرینات و درایت بیشتر این اشتباه را تکرار نکنم و مدال طلا را برای مردم عزیز ایران کسب کنم.

"طوری کشتی می گرفتی که خیال همه از مدال طلا راحت بود. خودت از کشتی‌هایت راضی هستی؟" پاسخ ملی‌پوش دسته سنگین وزن کشتی آزاد کشورمان که برنز جهانی را کسب کرد به سوال فوق این‌گونه بود: این نظر لطف شما و مردم ایران است. همه تلاش خودم را کردم. ماه‌ها برای کسب طلا زحمت کشیدم. حتما حکمتی بود و انشالله که بتوانم سال آینده که سال المپیک است، طلای جهان را هم کسب کنم.

دیدگاه‌ها