کد خبر : 1844550 | 29 شهریور 1401 ساعت 10:48 | 4K بازدید | 2 دیدگاه

مازندران، نخستین مقصد استانی مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات مازندران به این استان سفر می کند.

مازندران، نخستین مقصد استانی مهدی تاج

به گزارش "ورزش سه" و با اعلام رئیس هیات فوتبال مازندران، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نخستین سفر استانی خود به مازندران سفر خواهد کرد، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه در نخستین مقصد استانی خود، در مازندران حاضر خواهد بود.

درزی خلردی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: حضور ریاست محترم فدراسیون فوتبال به منظور شرکت در مجمع انتخاباتی هیات رئیسه هیات فوتبال مازندران و چند برنامه فوتبالی دیگر خواهد بود. ما در این مدت یکسری تغییرات خوبی داشتیم و همچنان در همان مسیر به کار ادامه خواهیم داد و حضور ریاست محترم فدراسیون همزمان با افتتاح پروژه‌هایی هم خواهد بود و ما این همزمانی را به فال نیک می گیریم.

رئیس هیات فوتبال مازندران در مصاحبه با خبرنگار ما اضافه کرد: اینکه مازندران نخستین مقصد استانی مهدی تاج است نشان از اهمیت بالای فوتبال مازندران برای ریاست محترم فدراسیون فوتبال دارد و ما هم این فرصت را غنیمت می‌شماریم و رایزنی‌های لازم را برای صدور مجوز برای طرح هایی در استان مازندران انجام خواهیم داد.

تاج در مجمع انتخاباتی هیات رئیسه هیات فوتبال مازندران روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه، شرکت خواهد کرد. این مجمع علاوه بر ریاست فدراسیون با حضور رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، حیدری مسئول امور استان های فدراسیون فوتبال و دیگر مسئولین در مجتمع بهزیستی شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها