کد خبر : 1844559 | 29 شهریور 1401 ساعت 11:19 | 6.5K بازدید | 3 دیدگاه

پایان قرارداد کادر فنی تیم ملی جوانان

با صعود تیم ملی جوانان به مرحله نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی قرارداد اعضای کادر فنی این تیم به پایان رسیده است.

پایان قرارداد کادر فنی تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به نمایش خوب و درخور تحسین تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها طبیعی است در روزهای آینده قرارداد صمد مرفاوی و دستیارانش از سوی فدراسیون فوتبال تمدید شود.

تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها در شهر بیشکک در برابر قرقیزستان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. برونئی را با 8 گل شکست داد و در برابر تیم امارات دو گل به ثمر رساند و حتی یک گل هم در این بازی ها دریافت نکرد. در نهایت تیم ملی جوانان به عنوان سرگروه راهی دور نهایی مسابقات جام ملت ها و انتخابی جام جهانی شد. این بازی ها در سال 2023 در تاشکند برگزار می شود و چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی بازی ها راه پیدا می کنند مجوز حضور در جام جهانی زیر 20 سال را به دست می آورند. بازی ها در تاشکند در 4 گروه 4 تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا می کنند. تیمی که در این مرحله در بازی حذفی برنده شود به جام جهانی راه پیدا می کند.

تیم ملی جوانان در دوره قبلی بازی های مقدماتی جام ملت ها هم هر سه حریف خود را شکست داد اما به خاطر کرونا بازی هایی نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی برگزار نشد. جام جهانی زیر 20 سال در سال 2023 در اندونزی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها