کد خبر : 1844573 | 29 شهریور 1401 ساعت 12:02 | 2.9K بازدید | 5 دیدگاه

با رفع مصدومیت؛ هندرسون به اردوی انگلیس رفت

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، علیرغم غیبت در دیدارهای اخیر این تیم به اردوی تیم ملی انگلیس اضافه شد.

با رفع مصدومیت؛ هندرسون به اردوی انگلیس رفت

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون در جریان پیروزی 1-2 لیورپول برابر نیوکسل در 31 آگوست دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و مدتی از میادین دور بود. 
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که ارزیابی او از شرایط این بازیکن این است که اوضاع چندان خوب نیست و او باید مدتی را صرف درمان این مصدومیت کند. 
اما به نظر می‌رسد که این بازیکن نهایت تلاشش را به کار گرفته است تا در آستانه جام جهانی 2022 قطر در اردوی تیم ملی کشورش حضور داشته باشد و نشان دهد که هنوز از توانایی کافی برای همراهی این تیم برخوردار است. 
تیم ملی انگلیس در دو بازی نهایی پیش از حضور در قطر و دیدار با تیم ملی ایران در اولین بازی مرحله گروهی این رقابت‌ها باید در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‎‌های اروپا به مصاف آلمان و ایتالیا برود.

1746891
گرت ساوت‌گیت در فهرست اولیه‌ای که برای این دو بازی اعلام کرد تصمیم گرفت نامی از هندرسون نبرد چون او در سه بازی اخیر لیورپول حضور نداشت و شرایطش برای بازگشت به میادین مشخص نبود. 
اما حالا اعلام شد که هندرسون چند جلسه تمرین بدون مشکل داشته است و همین باعث شد تا مجوز حضور او در اردوی تیم ملی انگلیس در آستانه سفر به میلان برای برگزاری بازی برابر ایتالیا در سن سیرو صادر شود. 
حضور این بازیکن در اردوی انگلیس بدون شک خبر بسیار خوبی برای این سرمربی انگلیسی است که حالا کالوین فیلیپس را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و می‌تواند روی تجربه و توانایی این بازیکن حساب کند.

دیدگاه‌ها