کد خبر : 1844594 | 29 شهریور 1401 ساعت 13:55 | 9.4K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت دور از انتظار؛ پوچتینو به نیس می‌رود؟

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، قصد دارد به حضورش در لیگ فرانسه ادامه دهد.

بازگشت دور از انتظار؛ پوچتینو به نیس می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو در پایان فصل گذشته از پاری‌سن ژرمن جدا شد و جایش روی نیمکت این تیم را به کریستوف گالتیه داد. 
این تصمیم در حالی گرفته شد که او باز هم موفق شد جام قهرمانی لیگ فرانسه را برای این تیم به ارمغان بیاورد اما عدم موفقیت در لیگ قهرمانان که خواسته اصلی مدیران پی اس جی باعث اخراج این مربی شد.
حالا فوت مرکاتو خبر داده است که این مربی آرژانتینی آماده است تا به جنوب فرانسه برود و مذاکراتش را برای قبول هدایت نیس آغاز کند. 

1746948

این در حالی است که مدیران نیس در تابستان امسال همکاری با لوسین فاوره را شروع کردند. پیش از این گالتیه هدایت این تیم را برعهده داشت و حالا به نظر می‌رسد که صرفا قرار است جای این دو مربی با هم عوض شود. 
نیس فصل گذشته موفق شد جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ فرانسه را از آن خود کند اما آغاز بسیار ضعیفی در این فصل داشته است و در حال حاضر با فاصله دو امتیاز از منطقه سقوط در رده دوازدهم ایستاده است. آنها از ابتدای فصل تا به حال تنها دو پیروزی به دست آورده‌اند. 
آنها روز یک‌شنبه با نتیجه 0-1 برابر آنژه شکست خوردند تا فشارها بر فاوره بیش از پیش افزایش پیدا کند و حالا مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند نظر مساعد پوچتینو برای حضور روی نیمکت این تیم را جلب کند تا او بازگشتی غیرمنتظره به دنیای فوتبال داشته باشد.

دیدگاه‌ها