کد خبر : 1844610 | 29 شهریور 1401 ساعت 15:42 | 19.9K بازدید | 4 دیدگاه

ایرادات سازمان لیگ قابل چشم پوشی بود؛

رنگرز: وطنی جزو بهترین ورزشگاه‌های کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اشکالات سازمان لیگ به ورزشگاه وطنی را جزئی و قابل چشم پوشی دانست.

رنگرز: وطنی جزو بهترین ورزشگاه‌های کشور است

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه وطنی بعد از انتظاری طولانی سرانجام از بازی خانگی نساجی میزبانی کرد ولی همین دیروز بود خبری منتشر شد که طبق آن سازمان در نامه ای به هیئت فوتبال مازندران، 19 نقص از ورزشگاه شهید وطنی را که به نور، ابنیه، ایمنی، جایگاه تماشاگران، جایگاه خبرنگاران، ورودی‌ها، فعال نبودن سیستم سرمایشی در رختکن تیم‌ها و داوران و برخی مسائل زیرساختی دیگر ارتباط دارد، بیان کرده است.

خبر یاد شده باعث نگرانی هواداران نساجی شد چرا که اگر نواقص اعلامی رفع نشود، از میزبانی نساجی در ورزشگاه وطنی ممانعت به عمل خواهد آمد. حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به اینکه از سال گذشته رقمی نزدیک به 67 میلیارد تومان برای تجهیز و تکمیل ورزشگاه وطنی هزینه شده تاکید کرد: این استادیوم از نظر نور، صوت، مبلمان، چمن، خزانه و VIP  جزو بهترین های کشور است. مواردی هم که بوده جزئی است و با توجه به همتی که برای رساندن ورزشگاه در استان وجود داشت به راحتی قابل چشم پوشی بود.

او همچنین اعلام کرد که نواقص یاد شده نیز در حال رفع شدن هستند تا وطنی به ورزشگاهی در حد یک ورزشگاه آسیایی تبدیل شود تا میزبان بازی های نساجی در لیگ قهرمانان آسیا باشد

دیدگاه‌ها