کد خبر : 1844626 | 29 شهریور 1401 ساعت 17:53 | 31.6K بازدید | 13 دیدگاه

بدون تیم ماندم اما با قدرت برمی‌گردم؛

سینگ: دعوت به تیم ملی هند نگاه‌ها را عوض کرد

امید سینگ بازیکنی که این فصل بدون تیم مانده، معتقد است پس از دعوت به تیم ملی هند نگاه‌ها به او در ایران تغییر کرده است.

سینگ: دعوت به تیم ملی هند نگاه‌ها را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، امید سینگ بازیکن تکنیکی دو فصل گذشته آلومینیوم اراک و هافبک اسبق تیم‌های نفت مسجد سلیمان، نساجی و پارس جنوبی در حالی که ۳۱ ساله است در فصل بیست و دوم بدون تیم ماند. با او در مورد این اتفاق هم صحبت شدیم که مصاحبه او را در این صفحه می‌خوانید:

*وقتی به ایران برگشتم نقل و انتقالات تمام شده بود!
بعد از اینکه سال گذشته فصل تمام شد، چند روز بعد از آن به دلیل مسائل و یک سری مشکلات خانوادگی قرار بود سفری یک هفته‌ای تا 10 روزه به خارج از ایران برویم که بالاجبار بود اما متاسفانه این سفر به یک ماه تا چهل روز تبدیل شد و کل تعطیلات لیگ را آنجا بودیم. من برنامه‌ی تمرینی فشرده‌ای آنجا داشتم و قبل از رفتن به آنجا و تا زمان آمدن با چند تیم صحبت کرده بودم. با یک یا دو تیم به دلیل توافق مالی نتوانستم پیشنهادشان را قبول کنم و به چند تیم قول دادم زمانی که به ایران آمدم به پای میز مذاکره بنشینیم اما من اصلا فکر نمی‌کردم سفر به این اندازه طول بکشد و سفری که قرار بود بعد از 10 روز برگردیم، چهل تا پنجاه روز طول کشید و من به تمام تیم‌هایی که قرار بود مذاکره کنم گفتم اگر بازیکنی مد نظر دارند و لیست دومی دارند می‌توانند بازیکن‌شان را بگیرند چون در شخصیت من نیست که شرمنده کسی باشم و نتوانم به تمرینات بروم و در اردوها همراه آنها نباشم. شرایط کار و زمان برگشت من به صورت دقیق مشخص نبود و بعد از اینکه به ایران آمدم چند روز از تاریخ پایان نقل و انتقالات گذشته بود.

* نمی‌خواستم به هرقیمتی بازی کنم
یک یا دو پیشنهاد به دلیل بحث مالی رد کردم و چند پیشنهاد به دلیل اینکه خارج از کشور بودم. دوستانم من را می‌شناسند که من به هر قیمتی جایی نمی‌روم و از نظر مالی و شخصیتی، بازیکن یا انسانی نیستم که به هر طریقی و به هر جایی بروم. جایگاه، شخصیت و نحوه‌ی مدیریت تیم برای من مهم است. من قبل از هر چیزی در خصوص این موارد با آن باشگاه، مربی، سرمربی‌اش صحبت می‌کنم و سپس انتخابم را انجام می‌دهم.

1683517

* تا چند روز دیگر تصمیم می‌گیرم
در حال حاضر در ایران به صورت فشرده با مربی خصوصی تمرین می‌کنم و شرایط فوق‌العاده آماده‌ای دارم و هنوز تصمیمی نگرفتم اما تا چند روز آینده تکلیفم را مشخص می‌کنم. امیدوارم اگر بخواهم در ایران، خارج از ایران یا هند فوتبالم را ادامه دهم، تا چند روز آینده تصمیم قطعی را خواهم گرفت.

*آلومینیوم در قلبم می‌ماند
هر سال در هر تیمی بازی می‌کنم از آن تیم، مجموعه، هواداران و بازیکنانی که در کنار من بازی کردند تشکر می‌کنم. چند سال در آلومینیوم بازی می‌کردم و تمام آن اشخاص، مردم، کادر مدیریتی، تدارکات و رئیس هیئت مدیره آن تیم برای من زحمت کشیدند، من هم تا پای جانم برای آنها زحمت کشیدم، هر چیزی که در توانم بود برای آن تیم گذاشتم و امیدوارم در ادامه راه اگر من باشم و یا نباشم موفق باشد. قطعا تیم آلومینیوم در قلب من باقی می‌ماند، از اعماق وجودم دوستش دارم و آن شهر را مانند شهر خودم می‌دانم، با تمام مردم آنجا زندگی کردم و تمام سردی و گرمی آن شهر و تیم را لمس کردم. برای تمام ارکان تیم آلومینیوم آرزوی موفقیت می‌کنم و از هیئت مدیره، کادر فنی، آقای رحمتی و فاضلی که راس هستند تشکر می‌کنم.

*آلومینیوم را برای مطالباتم تحت فشار نمی‌گذارم
نمی‌شود گفت دل‌خوری اما مطالبات کوچک من آنجا مانده که هنوز از زمانی که به ایران برگشتم صحبت نکردم اما تا آنجایی که شنیدم پول بقیه‌ی بچه‌ها را واریز کردند اما هنوز آن مطالبات به حساب من نیامده است و از طریق وکیلم با باشگاه در حال مکاتبه هستیم. هیچ نگرانی و ناراحتی‌ای وجود ندارد چون آنجا مثل خانواده‌ من است و اگر تا الان کاری انجام ندادند هیچ وقت از آن تیم دلخور و ناراحت نمی‌شوم چون تمام آدمای آنجا دوستان و برادران من‌ هستند و مطمئن باشید بنده هیچ وقت آن باشگاه را تحت فشار قرار نمی‌دهم و همیشه برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. انشالله در ادامه راه بهترین نتایج را بگیرند و بدانند دعای ما هم بدرقه راه‌شان است.

1550626

*با قدرت برمی‌گردم
در آخر این موضوع را بگویم که از مردم، خبرنگاران و اهالی فوتبال ممنونم که بسیار پیگیر بودند تا من تیم جدیدم را مشخص کنم اما من به حدی درگیر این مسائل بودم که وقت هیچ‌گونه صحبت و مصاحبه‌ای را نداشتم و همه می‌دانند که چند ماه است مصاحبه‌ای نکردم. مردم به من لطف داشتند و امیدوارم یک انتخاب خوب داشته باشم و مانند قبل باقدرت برمی‌گردم تا تمام اتفاقات خوبی که قبلا رخ داد؛ بهتر رقم بزنم.
برای تمام کسانی که به فکر من هستند آرزوی موفقیت می‌کنم و چه دوستان و چه دشمنان را دوست داریم و انشالله در هرجایی که هستند کنار خانواده سالم باشند.

*پس از دعوت به تیم ملی هند نگاه‌ها عوض شد!
اگر یک سری اتفاقات درون زندگی و زندگی فوتبالی‌ام نمی‌افتاد، می‌توانستم سال‌ها برای تیم ملی بازی کنم حداقل در یک جام جهانی همراه تیم ملی باشم. از زمانی که من به تیم ملی هند دعوت شدم بسیاری از دیدگاه‌ها در ایران نسبت به من عوض شده اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد و خودم هم از این موضوع مطلع نیستم و فقط می‌دانم باید تمرین کنم و سخت کار کنم. می‌دانم که خدا آن بالاست و همه چیز را می‌بیند و با تلاش به تمام اهدافم می‌رسم. در اوج بلوغ سن فوتبالی هستم و مطمئن باشید در این چند سال من را فراتر از سال‌های قبل خواهید دید. قبلا یک سری مصدومیت‌ها داشتم و نتوانستم قابلیت‌های خودم را به رخ بکشم؛ تمام چیزهایی که از من دیدید شاید ۲۰ یا ۳۰ درصد استعداد من بوده است، مطمئن باشید در این چند سال استعدادهای مختلف و نادری از من می‌بینید و تمام آنها را با تلاش شکوفا خواهم کرد تا شما ببینید. با جان و دل برای اهداف و رویاهایم می‌جنگم و تلاش می‌کنم. تمام کسانی که با من کار کردند می‌دانند چه انسان پرتلاشی هستم و تا نفس آخر می‌جنگم.

دیدگاه‌ها