کد خبر : 1844629 | 29 شهریور 1401 ساعت 18:09 | 53K بازدید | 16 دیدگاه

تایید شد؛ بازگشت سوارز به فوتبال اروپا در زمستان

لوئیس سوارز پس از پایان قراردادش با ناسیونال اروگوئه به فوتبال اروپا بر می گردد. او تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.

تایید شد؛ بازگشت سوارز به فوتبال اروپا در زمستان

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز سه ماه قبل و پس از جدایی از اتلتیکومادرید، با وجود پیشنهاداتی که از چند باشگاه اروپایی داشت، در نهایت ترجیح داد به باشگاه سابقش، ناسیونال اروگوئه برگردد. هواداران ناسیونال بی‌تاب بازگشت او بودند و استقبال فوق‌العاده‌ای هم از او کردند. شروع سوارز چندان خوب نبود و ناسیونال در جام سود آمه‌ریکانا حذف شد ولی این تیم در لیگ اروگوئه روندی صعودی دارد و سوارز نیز نقش مهمی در پیروزی های اخیر ناسیونال داشته است.

1742115

سوارز در 10 بازی برای ناسیونال چهار گل زده و سه پاس گل نیز داده است. به خصوص گل او در ال‌کلاسیکوی فوتبال اروگوئه برابر پنیارول، برای خود او و هواداران ناسیونال، ارزش فراوانی داشت.

قرارداد سوارز با ناسیونال در پایان ماه نوامبر به اتمام می رسد و او تمدید نخواهد کرد. خوزه فوئنتس، رئیس باشگاه ناسیونال، با تایید این خبر گفت:« با اتمام لیگ(دو ماه بعد) سوارز دیگر بازیکن ناسیونال نخواهد بود. او به جام جهانی می رود و سپس برای آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد. نمی خواهم وعده بیهوده به هواداران بدهم. هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد نشده و لوئیس از ابتدا هم گفته بود که می خواهد پس از جام جهانی به فوتبال اروپا برگردد. او پس از 16 سال به ناسیونال برگشت و برای این انتقال بسیار هم فداکاری کرد. از او بسیار متشکریم»

دیدگاه‌ها