کد خبر : 1844654 | 29 شهریور 1401 ساعت 20:38 | 51.2K بازدید | 11 دیدگاه

مارتین دوبراوکا:

رونالدو اول سر صحبت را با من باز کرد!

مارتین دوبراوکا، دروازه بان اسلواک، فاش کرد که کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد به گرمی از او استقبال کرده است.

رونالدو اول سر صحبت را با من باز کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مارتین دوبراوکا، دروازه بان اهل اسلواکی و سابق باشگاه نیوکسل، در فصل تابستان و به عنوان گزینه ذخیره داوید دخیا با منچستریونایتد به توافق رسیده و لباس این تیم را به تن کرد. البته دوبراوکا تا اینجای فصل که فرصتی برای حضور درون دروازه پیدا نکرده و بعید است این اتفاق تا پایان فصل رخ بدهد. حالا مارتین دوبراوکا مدعی شد در این مدت کوتاه رابطه دوستانه ای با کریستیانو رونالدو داشته و حتی این ستاره پرتغالی بوده که این دوستی را آغاز کرده است.

1747016

مارتین دوبراوکا گفت: "به غیر از اسکات مک‌تامینی و تام هیتون که در رختکن کنار من هستند، من احتمالا در تمام طول روز و در این مدت بیشترین ارتباط را با کریستیانو رونالدو داشته ام.  ما این فرصت را داشتیم که قبل از تمرین و سپس بعد از آن و در کمپ باشگاه با یکدیگر صحبت کنیم. رونالدو از من در مورد خانواده ام پرسید و در ادامه سوال کرد آیا الان در هتل اقامت می کنم و یا خانه گرفته ام و سوالاتی از این دست.

او به ارتباط من علاقه نشان داد و در واقع این رونالدو بود که اول سر صحبت را با من کرد. البته من نمی خواستم شبیه یک طرفدار به نظر برسم و مستقیم به سمت او بروم، اما صحبت کردن با رونالدو در مورد هر موضوعی بسیار لذت بخش بود."

دیدگاه‌ها