کد خبر : 1844792 | 30 شهریور 1401 ساعت 19:20 | 36.6K بازدید | 7 دیدگاه

کلوپ به ستاره محبوبش نمی‌رسد؛ شاید سال آینده

باشگاه برزیلی فلامنگو شایعات اخیر درباره انتقال ستاره این تیم، ژوائو گومس، به لیورپول را «دروغ‌های بی‌ سر و ته» توصیف کرد.

کلوپ به ستاره محبوبش نمی‌رسد؛ شاید سال آینده

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند باشگاه لیورپول تماس‌هایی با باشگاه برزیلی فلامنگو برقرار کرده و قصد دارد ستاره این تیم، ژوائو گومس، را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد. اما نایب‌رئیس فلامنگو امروز این شایعات را به کلی تکذیب کرد و گفت فلامنگو به هیچ وجه حاضر به از دست دادن گومس نیست.

در گزارشهای رسانه‌های انگلیسی ادعا شده بود که یورگن کلوپ مدتها است ژوائو گومس را زیر نظر دارد و حالا به اصرار او باشگاه لیورپول مصمم است این ستاره برزیلی را در ماه ژانویه راهی آنفیلد کند.

1747241

در اسپانیا هم اخباری درباره این ستاره برزیلی مطرح بود و گفته می‌شود رئال مادرید حاضر است برای خرید او به فلامنگو 20 میلیون یورو بپردازد.

مارکوس براز، نایب‌رئیس فلامنگو، که مشخص بود از این شایعات عصبانی است وقتی با سوالات خبرنگاران درباره انتقال گومس به لیورپول روبرو شد این شایعات را دروغ‌های بی سر و ته توصیف کرد و گفت:" هیچ پیشنهادی برای ژوائو گومس به دست ما نرسیده و با هیچکس درباره او کوچکترین مذاکره‌ای نداشتیم. اینها دروغ‌های بی سر و ته است. از زمانی که مذاکرات ما با گومس برای تمدید قراردادش شروع شد این شایعات را ساختند که روی ما تاثیر بگذارند.

اگر سال آینده این سوال را از من می‌پرسیدید جوابم این بود که باید به این مساله فکر کنیم ولی ژوائو الان یکی از بازیکنان اصلی ما است و از فلامنگو جدا نخواهد شد".

دیدگاه‌ها