کد خبر : 1844794 | 30 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 17.2K بازدید | 11 دیدگاه

طعنه بیل به رئال؛ در آمریکا فقط حس مثبت می‌گیرم

مصاحبه گرت بیل و تعریف و تمجیدهای او از باشگاه جدیدش، لس‌آنجلس اف‌سی، از سوی رسانه‌ها به عنوان طعنه‌ای به باشگاه سابق او، رئال مادرید، توصیف شده است.

طعنه بیل به رئال؛ در آمریکا فقط حس مثبت می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در روزهای اخیر درحالی به اردوی تیم ملی کشورش، ولز، اضافه شد که در تمام مدت لبخند به لب داشت. او در یک مصاحبه به تعریف و تمجید از باشگاه جدیدش، لس‌آنجلس اف‌سی، پرداخت و گفت پیوستن به این تیم بهترین تصمیمی بوده که می‌توانست بگیرد.

این صحبت‌های گرت بیل از طرف رسانه‌ها به عنوان طعنه‌ای به رئال مادرید برداشت شده است. ستاره ولزی در آخرین ماه‌های حضورش در باشگاه اسپانیایی به عنوان یک عنصر مازاد شناخته می‌شد و در اسپانیا هر حرکت او با انتقادهای بسیار شدید روبرو می‌شد.

1747242

گرت بیل 33ساله در نهایت از اصرار برای ماندگار شدن در رئال و تحمیل خود به منتقدین دست برداشت و راهی آمریکا شد تا پیراهن لس‌آنجلس گلکسی را به تن کند.

گرت بیل دیروز به اردوی تیم ملی ولز پیوست تا برای بازی فردا مقابل بلژیک آماده شود. این دیدار صد و هفتمین بازی ملی او خواهد بود. کاپیتان تیم ملی ولز در جام جهانی قطر مقابل تیم ملی کشورمان خواهد ایستاد.

ستاره ولزی پس از پیوستن به اردوی تیم ملی کشورش در یک مصاحبه گفت:" من از بازی در آمریکا لذت می‌برم. فضای آنجا واقعا بی‌نظیر است. همه باشگاه تیم‌شان را حمایت می‌کنند. همه انتظارات من واقعا برآورده شده. لس‌آنجلسی‌ها از همان لحظه اول کاری کردند که احساس کنم در خانه خودم هستم.

من از لیگ MLS فقط حس مثبت می‌گیرم و امیدوارم در آستانه جام جهانی با اعتماد به نفس بالاتر بتوانم به تیم ملی کشورم خدمت کنم. پیوستن من به لس‌آنجلس اف‌سی بی‌دلیل نبود و حالا می‌بینم چه تصمیم خوبی گرفته‌ام".

دیدگاه‌ها