کد خبر : 1844797 | 30 شهریور 1401 ساعت 19:59 | 12.3K بازدید | 8 دیدگاه

پل مرسون:

انتقاد غیرمنصفانه از هری مگوایر بس است

پل مرسون که به عنوان یکی از منتقدان سرسخت هری مگوایر شناخته می‌شود می‌گوید از ستاره یونایتد عذرخواهی کرده و چیزی جز موفقیت انگلیس در جام جهانی نمی‌خواهد.

انتقاد غیرمنصفانه از هری مگوایر بس است

به گزارش "ورزش سه"، در انگلیس پل مرسون، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی این کشور، را به عنوان یکی از سرسخت‌ترین منتقدان هری مگوایر می‌شناسند. زمانی که مگوایر در سال 2019 با قراردادی 80 میلیون پوندی از لستر به یونایتد منتقل شد مرسون انتقال او با چنین رقمی را مسخره توصیف کرد.

صحبت‌های اغلب تند و تیز مرسون درباره مگوایر در سالهای گذشته سوژه شبکه‌های اجتماعی بوده است. هر وقت کاپیتان یونایتد عملکردی ضعیف در میدان دارد کاربران به یاد صحبتهای مرسون درباره او می‌افتند و آنها را بازنشر می‌کنند.

1741955

اما پل مرسون امروز در یک مصاحبه با چرخشی صد و هشتاد درجه‌ای از دعوت شدن مگوایر به تیم ملی انگلیس حمایت کرد و گفت به جز موفقیت کشورش در جام جهانی چیزی نمی‌خواهد. او همچنین گفت در گذشته با مگوایر تماس گرفته و به خاطر صحبت‌هایی که درباره او داشته عذرخواهی کرده است.

1747244

ستاره سابق آرسنال در مصاحبه با روزنامه تلگراف گفت:" من نمی‌خواهم روی حرفهای گذشته‌ام اصرار کنم. دلم می‌خواهد انگلیس قهرمان جام جهانی بشود و در فینال با گل پیروزی‌بخش مگوایر جام را بدست بیاورد. آنها حرفها نظر شخصی من بود.

یک روز تلفن هری مگوایر را از برندان راجرز، سرمربی لستر، گرفتم و به او زنگ زدم و گفتم با قرارداد 80 میلیون پوندی تو موافق نیستم ولی نباید آن حرفها را می‌زدم. من را ببخشد. هری باورش نمی‌شد. فکر می‌کرد سر به سرش می‌گذارم. باید انتقادهای غیرمنصفانه از هری مگوایر تمام بشود".

دیدگاه‌ها