کد خبر : 1844844 | 31 شهریور 1401 ساعت 11:03 | 23K بازدید | 8 دیدگاه

حمایت ستاره یونایتد از وینی؛ تبعیض را تمام کنید!

آنتونی، ستاره برزیلی منچستریونایتد از وینیسیوس جونیور در اتفاقاتی که اخیرا برای او رخ داده است؛ حمایت کرد.

حمایت ستاره یونایتد از وینی؛ تبعیض را تمام کنید!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور به تیتر اول رسانه‌های اروپایی در چند روز گذشته و در آستانه دیدار برابر اتلتیکو مادرید تبدیل شد. 
این بازیکن برزیلی عملکرد درخشانی در ترکیب رئال مادرید داشت و شادی پس از گل او که با رقص خاصی همراه بود؛ باعث شد که صحبت‌هایی علیه او مطرح شود که در نهایت منجر به سر دادن شعارهای نژادپرستانه از سوی هواداران اتلتیکو شد. 
بسیاری از بازیکنان برزیلی در طول این مدت از این بازیکن حمایت کردند و حالا نوبت به آنتونی رسیده است که در حال حاضر به همراه وینیسیوس در اردوی آماده‌سازی تیم ملی برزیل حضور دارد. 

1746499
او در این باره به خبرنگاران گفت:« بازیکنان برزیلی همیشه با این مشکل روبه‌رو بودند. ما هروقت گل بزنیم می‌رقصیم و این کاری است که بازیکنان اروپایی هم انجام می‌دهند. موضوع این است که همیشه، همه مراقب بازیکنان برزیلی هستند. همیشه این نیمار و وینی هستند که به خاطر رقصیدن کارت می‌گیرند. این تبعیض برای من غیر قابل درک است چون بازیکنان اروپایی هم رفتار مشابهی دارند.»
آنتونی با اشاره به درخشش ذاتی بازیکنان برزیلی اظهار داشت:« کاری که ما باید انجام دهیم این است که بذر درونی‌مان را حفظ کنیم. همیشه به حریف احترام بگذاریم. اما نباید حسی که درون خودمان داریم؛ حبس کنیم. من ویژگی دریبل زدن دارم و نباید به خاطر حرف مردم کنارش بگذارم. من درباره خودم حرف می‌زنم اما می‌دانم که وینسیوس و نیمار هم این شرایط را تجربه کرده‌اند.»

دیدگاه‌ها