کد خبر : 1844865 | 31 شهریور 1401 ساعت 13:01 | 18.7K بازدید | 6 دیدگاه

تفریح جالب بازیکنان یونایتد؛ پرتاب دارت در تمرین

دونی فن دِ بیک، هافبک هلندی منچستریونایتد، می‌گوید پرتاب دارت به بخشی از تفریح او در تمرینات تبدیل شده است.

تفریح جالب بازیکنان یونایتد؛ پرتاب دارت در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، فن دِ بیک در تابستان سال 2020 از آژاکس جدا شد و به منچستریونایتد پیوست اما نتوانست درخششی که داشت؛ در این تیم تکرار کند. 
او در طول این مدت تنها 53 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد و برهه‌ای نیز به صورت قرضی راهی اورتون شد اما بار دیگر به اولدترافورد برگشت تا این بار تحت هدایت مربی سابقش به میدان برود. 
این بازیکن 25 ساله در تلاش است تا بدنش را آماده نگه دارد و از سوی دیگر نیز امیدوار است که بتواند شرایط ذهنی و روحی‌اش را برای ادامه فصل در بهترین حالت حفظ کند و یکی از راه‌های انجام این کار برای او بازی دارت است. 

1747310
فن دِ بیک در گفت‌وگو با سایت رسمی یونایتد درباره نحوه آماده‌سازی‌اش اظهار داشت:« هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوم، اکثر وقت‌ها تمرین داریم، بنابراین مستقیما به سمت زمین تمرین می‌روم، صبحانه می‌خورم و پس از آن قهوه می‌نوشم تا کمی بیدارتر شوم. سپس به زمین تمرین می‌رویم. پیش از شروع تمرینات راهی باشگاه بدنسازی می‌شویم و با بعضی از هم تیمی‌ها به پرتاب دارت مشغول می‌شویم و با هم مسابقه می‌دهیم. سپس به تمرین می‌رویم.»
این هافبک هلندی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که بعضی از قهرمانان جهانی دارت هموطن او هستند، آیا این بازی به نوعی ابر قدرت او است یا خیر گفت:« ابر قدرت؟ این سوال خوبی است. من دوست دارم مسابقات دارت را هم تماشا کنم، بنابراین شاید اگر بازیکن حرفه‌ای دارت شوم خوب باشد.»

دیدگاه‌ها