کد خبر : 1844873 | 31 شهریور 1401 ساعت 13:50 | 32.7K بازدید | 10 دیدگاه

بارسا علیه پیکه؛ احتمال فسخ قرارداد در پایان فصل

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، روزهای خوبی را در این فصل سپری نمی‌کند.

بارسا علیه پیکه؛ احتمال فسخ قرارداد در پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، پیکه که در سال‌های گذشته یکی از بازیکنان اصلی ترکیب بارسلونا بوده است، حالا به نیمکت نشین محض در این تیم تبدیل شده است. 
این بازیکن تا سال 2024 با بارسا قرارداد دارد اما با وجود این که او بارها حاضر به کاهش مبلغ دستمزدش شده است اما همچنان یکی از بیشترین دستمزدها را در این تیم دریافت می‌کند و به همین دلیل مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند زودتر از تابستان 2024 با او قطع همکاری کنند. 
مدیران بارسا همچنان در تلاش هستند تا بحران مالی ایجاد شده در این تیم را مدیریت کنند و شرایط را بهبود ببخشند و خریدهای گرانقیمت در این تابستان باعث شده است که آنها بیش از پیش نیاز به مدیریت منابع مالی داشته باشند. 

1707906


حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که بندی در قرارداد پیکه وجود دارد که به مدیران بارسا اجازه می‌دهد اگر او در این فصل در 35 درصد بازی‌ها به میدان نرود، قرارداد او را در تابستان سال آینده فسخ کنند. 
با در نظر گرفتن دیدارهای لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان، بارسا این فصل بین 50 تا 55 بازی انجام خواهد داد و این یعنی پیکه باید در بیش از 19 بازی به میدان برود تا قراردادش به صورت یک طرفه از سوی مدیران بارسا فسخ نشود. 
این بازیکن 35 ساله تا به حال تنها یک بار در بازی برابر کادیز در لالیگا 90 دقیقه در زمین حضور داشت و یک بازی نیز برابر ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان انجام داده که به عنوان بازیکن تعویضی بین دو نیمه وارد زمین شده است.

دیدگاه‌ها