کد خبر : 1844898 | 31 شهریور 1401 ساعت 18:25 | 19K بازدید | 5 دیدگاه

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا:

پس از جام جهانی در مورد انریکه تصمیم می‌گیریم

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، تمدید قرارداد با لوئیس انریکه را به پس از جام جهانی موکول کرد.

پس از جام جهانی در مورد انریکه تصمیم می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه از سال 2018 هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده دارد. او مقطعی چند ماهه به دلیل درگذشت دخترش هدایت لاروخا را رها کرد ولی سپس به پست خود بازگشت. اسپانیا با انریکه به فینال لیگ ملت‌های سال گذشته رسید ولی مغلوب فرانسه شد. در یورو 2020 نیز لاروخا تا نیمه نهایی صعود کرد ولی در ضیافت پنالتی‌ها مغلوب ایتالیا شد. 

1718873

اسپانیا بدون مشکل توانست سهمیه جام جهانی را کسب کند و قرارداد انریکه نیز تا پایان سال میلادی 2022 که مصادف با پایان جام جهانی خواهد بود، اعتبار دارد. انریکه اخیرا گفت که علی‌رغم دریافت پیشنهاد تمدید، فعلا قراردادش را تمدید نمی‌کند تا در صورت ناکامی در جام جهانی، دست فدراسیون برای برکناری او باز باشد. گفته می‌شود مارسلینو گارسیا تورال، مربی سابق بیلبائو گزینه اصلی جانشینی او است.

1719168

اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپای امسال هم شانس بالایی برای رسیدن به نیمه نهایی دارد و پس از 4 بازی با هشت امتیاز(یک امتیاز بالاتر از پرتغال) صدرنشین گروهش است. 

1707532

در آستانه بازی با سوئیس( 2 مهر)، لوئیس رویبالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، در مورد تمدید قرارداد انریکه گفت:« چند ماه قبل با فرانسیسکو مولینا(مدیر فنی تیم ملی اسپانیا) در مورد تمدید قرارداد انریکه جلسه‌ای داشتم و سپس قرار شد که تا پایان جام جهانی صبر کنیم. هنوز چیزی تغییر نکرده و شرایط مثل قبل است. ما از عملکرد انریکه بسیار راضی هستیم و او باعث شده تا مردم اسپانیا با علاقه و اشتیاق زیادی بازی‌های تیم ملی را تعقیب کنند. اسپانیا یکی از پنج تیم بزرگ دنیاست و از شانس های قهرمانی در جام جهانی هستیم. با انریکه به اهداف‌مان نزدیک‌تر شده‌ایم و ببینیم پس از جام جهانی چه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها