کد خبر : 1844903 | 31 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 89.7K بازدید | 22 دیدگاه

ضرر و زیان بارسا از حفظ گران‌ترین مدافع دنیا!

یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید جرارد پیکه در حال حاضر به گران‌ترین مدافع تبدیل شده و این در حالی است که او ضربه‌هایی جدی به باشگاه بارسا وارد کرده است.

ضرر و زیان بارسا از حفظ گران‌ترین مدافع دنیا!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی ال‌موندو امروز در گزارشی جزئیاتی از قرارداد جرارد پیکه و مبلغ دستمزد او در حال حاضر را منتشر کرد. این روزنامه می‌گوید پیکه با اینکه ضرباتی جدی به باشگاه بارسلونا وارد کرده ولی دستمزد او تا حدی افزایش یافته که این مدافع اسپانیایی در حال حاضر بیشتر از هر مدافعی در دنیای فوتبال دستمزد می‌گیرد.

ال‌موندو می‌گوید مدیران بارسلونا از ضرباتی که پیکه به منابع مالی و اعتبار باشگاه‌شان وارد کرده باخبرند و در روزهای جاری گزارشی در باشگاه در حال تهیه است که به صورت مفصل به ضررهای ناشی از عملکرد جرارد پیکه می‌پردازد. عمده این ضررها در گزارش بارسلونا معطوف به تضاد منافع بین تعهد او نسبت به باشگاه و کسب و کارهای شخصی پیکه است.

همه چیز از زمانی آغاز شد که شرکت کاسموس که مالکیتش در اختیار پیکه است مستندی درباره آنتوان گریزمان و انتقال او از بارسا به اتلتیکو تهیه کرد که بسیار خبرساز شد. ادعاهای این مستند برای بارسلونا مشکلات قابل توجهی درست کرد و بارتومئو، رئیس وقت باشگاه، خواسته بود گزارشی تهیه شود تا احتمال زیر پا گذاشتن مفاد قرارداد باشگاه با جرارد پیکه را بررسی کند.

1747365

دستمزد پیکه بیشتر از سرخیو راموس شده است
پیکه با باشگاه قراردادی پنج ساله دارد که بر اساس آن مبلغ دریافتی خالص او در این مدت 142 میلیون یورو خواهد بود. یعنی رقم دستمزد خالص دریافتی مدافع اسپانیایی در هر فصل 28.4 میلیون یورو است. این مبلغ البته با توجه به پاداش‌ها می‌تواند افزایش یابد.

روزنامه ال‌موندو می‌گوید زمانی که پیکه برای مذاکره با بارتومئو درباره تمدید قراردادش به مقر باشگاه رفته بود از او خواهان افزایش قابل توجه دستمزدش شده و گفته بود می‌خواهد به گران‌ترین مدافع دنیا تبدیل شود و دستمزدی بیشتر از سرخیو راموس بگیرد.

این گزارش می‌گوید پیکه به هدف خود رسید چرا که راموس بر اساس آخرین قراردادش با رئال هر فصل 12.5 میلیون یورو دریافت می‌کرد. البته رقم دستمزد راموس بر اساس قرارداد 15 میلیون یورو به ازای هر فصل بود ولی دریافتی او بعد از کسر مالیات به 12.5 میلیون یورو می‌رسید.  

دیدگاه‌ها