کد خبر : 1844913 | 31 شهریور 1401 ساعت 22:55 | 40K بازدید | 20 دیدگاه

نگرانی بزرگ برزیل؛ نکند نیمار مصدوم شده باشد (عکس)

مصدوم شدن نیمار در جریان تمرین امروز تیم ملی برزیل، هواداران سلسائو را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.

نگرانی بزرگ برزیل؛ نکند نیمار مصدوم شده باشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل که خود را برای شرکت در جام جهانی قطر آماده می‌کند این روزها در فرانسه اردویی برگزار کرده است.

برزیل در بخشی از این اردو فردا در یک بازی دوستانه به مصاف غنا می‌رود. اما خبری که امروز از اردوی سلسائو مخابره شد و هواداران برزیل را نگران کرد مصدوم شدن نیمار در جریان تمرینات امروز بود.

بر اساس گزارشها نیمار در این تمرین با فابینیو برخورد کرده و مصدوم شده است. نیمار بعد از این برخورد روی زمین افتاده و درحالی‌که زانوی خود را گرفته بود از درد به خود می‌پیچید. تیم پزشکی سلسائو به سرعت بالای سر ستاره برزیلی حاضر شده و به او رسیدگی کردند.

1747388

اخبار حاکی از این است که روند رسیدگی تیم پزشکی به نیمار در زمین تمرینی پنج دقیقه ادامه داشته و در این دقایق دیگر بازیکنان برزیل و کادر فنی لحظات پرتنشی را سپری می‌کردند. نیمار در پایان این پنج دقیقه از جا برخاسته و با اجازه کادر فنی به تمرین ادامه داد.

با اینکه برزیل امسال ستاره‌های زیادی مثل آلیسون‌، رافینیا، آنتونی، فیرمینو، تیاگو سیلوا، کاسمیرو، وینیسیوس و میلیتائو را در اختیار دارد اما نیمار به خصوص با توجه به عملکرد عالی او در شروع فصل با پیراهن پی‌اس‌جی یکی از امیدهای اصلی سلسائو در جام جهانی به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها