کد خبر : 1844927 | 01 مهر 1401 ساعت 09:40 | 5K بازدید | 6 دیدگاه

دشان: هیچ چیز بهتر از پیروزی نیست

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از پیروزی تیمش برابر اتریش ابراز خوشحالی کرد.

دشان: هیچ چیز بهتر از پیروزی نیست

به گزارش "وزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف اتریش رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم پیروز شد. 
آنها که پیش از این فقط دو امتیاز به دست آورده بودند با این پیروزی از قعر جدول این گروه فاصله گرفتند و با پنج امتیاز، پایین‌تر از کرواسی 10 امتیازی و دانمارک 9 امتیازی در جایگاه سوم ایستادند. 
دشان پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«هیچ چیزی بهتر از پیروزی نیست. ما نتوانستیم در ماه ژوئن پیروز شویم. دوران پیچیده‌ای بود اما امشب بازیکنانم پاداش تلاش‌های‌شان را گرفتنند. آنها به دنبال رقابت کردن هستند و مهم نیست چه کسی برابر آنها ایستاده است، وظایف و قواعدی در تیم ملی فرانسه برای هر بازی وجود دارد. ما خوش شانس بودیم که در آخرین بازی خانگی‌مان در سال 2022 شاهد جوی فوق‌العاده بودیم. شرایط در ژوئن خوب پیش نرفت اما امشب عالی بود.»

1613537

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره درخشش اولیویه ژیرو در این بازی که یک پاس گل داد و یک گل زد اظهار داشت:« اولیویه شایستگی این جایگاه را دارد. من بسیار برای او خوشحال هستم. او دوران سختی را در باشگاهش داشت و همیشه برای ما خوب بازی کرد. گلزنی حق او بود. او تمام تلاشش را می‌کند تا در جام جهانی 2022 حاضر باشد اما هنوز زمان برای انتخاب این فهرست زیاد است.»
او با اشاره به مصدومیت دو بازیکن تیمش در این بازی اضافه کرد:«دلیل این اتفاقات فشردگی بازی‌ها و زمان کم بازیابی است. هیچ فرصتی در مسابقات باشگاه و ملی نیست که بازیکن بتواند کمی آرام باشد. ما از هم پاشیده نیستیم اما اضافه شدن دو مصدوم دیگر هم خبر خوبی نیست. من امیدوارم که در دو ماه آینده هیچ مصدومی نداشته باشیم.»

 

دیدگاه‌ها