کد خبر : 1844944 | 01 مهر 1401 ساعت 12:12 | 1.8K بازدید | 1 دیدگاه

پایان کار تالو ایران در جام‌جهانی دانشجویان

نمایندگان تالو ایران در جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان، موفق شدند ۱ طلا و ۲ برنز را در بخش زنان و مردان کسب کنند.

پایان کار تالو ایران در جام‌جهانی دانشجویان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، از سری رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان ترکیه، مسابقات ووشو جام‌جهانی در حالی در بخش تالو به پایان رسید که در چانگ چوان زنان، منیره پناهی تنها نماینده بخش زنان تالوی ایران با کسب امتیاز ۹.۱۱ موفق به کسب مدال برنز این فرم از مسابقات شد و هوویی لینگ از مالزی با ۹.۲۸ و دیوا ویدودو از اندونزی با ۹.۲۵ امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند.

طاها بدیعی هم در چانگ چوان مردان به مصاف حریفان رفت و موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد. او در حالی با کسب نمره ۹.۱۵ به مقام سومی این مسابقات دست یافت که ادگار مارولو از اندونزی و نجم الدین اربکان از ترکیه به ترتیب با امتیازهای ۹.۵۵ و ۹.۱۷ به مقام‌های اول و دوم دست یافتند.

محمدعلی مجیری سومین نماینده تالوی ایران پا به تالوفیلد گذاشت و به مصاف حریفان خود رفت. وی در فرم نن گوئن مردان با پیشی گرفتن از سایر رقبا و با امتیاز ۹.۳۰ صاحب مدال طلای این فرم شد و نخستین مدال طلای کاروان ایران را در جام‌جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان کسب کرد. همچنین وای کالوین از مالزی با نمره ۹.۲۵ و ویاچسلوف از اوکراین با امتیاز ۹ به ترتیب دوم و سوم شدند.

اولین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان دانشگاه های جهان از ۲۸ شهریور الی ۱۰ مهر در شهر سامسون کشور ترکیه برگزار می شود و بیش از ۴۰ دانشگاه از سراسر جهان در این مسابقات حضور دارند و تیم ووشو دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی از ایران با همکاری فدراسیون ووشو به این رقابت‌ها اعزام شده است.

در این دوره از رقابت‌ها، علیرضا بهرمن هدایت تیم تالوی دانشجویان را بر عهده دارد.

دیدگاه‌ها