کد خبر : 1844993 | 01 مهر 1401 ساعت 19:10 | 43.6K بازدید | 17 دیدگاه

برای ادای توضیح؛

رونالدو به اتحادیه فوتبال انگلیس فراخوانده شد

رونالدو برای ادای توضیح در مورد ضربه به دست نوجوان هوادار اورتون در بازی فصل گذشته منچستریونایتد مقابل اورتون در گودیسون پارک، باید به اتحادیه فوتبال انگلیس برود.

رونالدو به اتحادیه فوتبال انگلیس فراخوانده شد

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل گذشته لیگ برتر، کریستیانو رونالدو در جریان دیدار خارج از خانه منچستریونایتد مقابل اورتون خبرساز شد. بعد از پایان این دیدار که در ماه آوریل برگزار شد و با شکست یونایتد به پایان رسید؛ کریستیانو در حال ورود به تونل ورزشگاه ضربه‌ای محکم به دست یک نوجوان 14ساله مبتلا به اوتیسم زد.

1736089

ضربه رونالدو به دست این نوجوان باعث ضرب‌دیدگی دست او شده و باعث شد تلفن همراه این نوجوان به زمین افتاده و بشکند. نوجوان انگلیسی روی سکوهای ورزشگاه گودیسون پارک مشغول فیلمبرداری از رونالدو بود که در حال ترک زمین چمن و ورود به تونل ورزشگاه بود.

1736090

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز در بیانیه ای اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به دلیل اتفاقی که پس از بازی منچستریونایتد در لیگ برتر مقابل اورتون در روز شنبه 9 آوریل 2022 رخ داد، به نقض قانون E3 اتحادیه فوتبال انگلیس متهم شده است. رفتار رونالدو پس از سوت پایان نادرست و خشونت‌آمیز بوده است. فوق ستاره پرتغالی برای ادای توضیح فراخوانده شده است.


باشگاه منچستریونایتد نیز در واکنش به این بیانیه اعلام کرد:« در رابطه با بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد کریستیانو رونالدو و در پاسخ به این اتهام از او حمایت خواهیم کرد.» 

کریستیانو در اردوی تیم ملی پرتغال برای دو بازی مقابل جمهوری چک و اسپانیا در روز سه شنبه در لیگ ملت های اروپا حضور دارد. بازی بعدی یونایتد در لیگ برتر، دربی منچستر است که یکشنبه 2 اکتبر در ورزشگاه اتحاد برگزار می شود.

دیدگاه‌ها