کد خبر : 1845024 | 01 مهر 1401 ساعت 21:38 | 105K بازدید | 24 دیدگاه

نه امیری و نه محمدی، جلالی فیکس شد

کی‌روش و بازهم سورپرایز در دفاع چپ!

کارلوس کی‌روش در اقدامی جالب از ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت تیم ملی فوتبال بهره برد.

کی‌روش و بازهم سورپرایز در دفاع چپ!

به گزارش "ورزش سه"، قبل از دیدار با اروگوئه با توجه به حضور چپ‌پاهای پرتعداد در اردوی اتریش تیم ملی پیش‌بینی می‌شد که رقابت فشرده‌ای میان ملی پوشان برای بازی کردن در سمت چپ خط دفاعی شکل بگیرد اما اینکه در این بین ابوالفضل جلالی به عنوان یار فیکس به میدان برود، موضوعی بود که کمتر کسی تصورش را می‌کرد.

در شرایطی که میلاد محمدی، وحید امیری، امید نورافکن و ابوالفضل جلالی به عنوان مدافعان چپ پا در اردوی تیم ملی هستند، اما کی روش تصمیم گرفت در بازی با اروگوئه به مدافع چپ جوان استقلال فرصت حضور در ترکیب اصلی را بدهد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در دوره 8 ساله گذشته حضور در فوتبال ایران هم بارها با انتخاب های خود برای پست دفاع چپ بسیاری از فوتبالدوستان را شگفت زده کرد و حالا نیز انتخاب او برای فیکس بازی کردن مقابل اروگوئه در این پست ابوالفضل جلالی بود.

جلالی نیز اگرچه در دقایق پایانی جای خود را به وحید امیری داد اما در مدت زمانی که برای تیم ملی به میدان رفت، عملکرد خوبی داشت. او نه تنها در کارهای دفاعی مقابل ستاره های اروگوئه خوب عمل کرد و اجازه نفوذ خاصی به آنها نداد که در حملات نیز حضوری موثر داشت و چند بار با نفوذ های خود توانست توانایی های فنی اش را به نمایش بگذارد.

با وجود فیکس شدن جلالی مقابل اروگوئه اما با توجه به حضور چپ پاهای پرتعداد در لیست تیم ملی، این بازیکن جوان کار سختی برای ادامه این روند مثبت خواهد داشت اما او قطعا اسب خود را برای حضور در جام جهانی زین کرده و باید دید چگونه اعتماد کارلوس کی‌روش را نسبت به خود حفظ می‌کند.

دیدگاه‌ها