کد خبر : 1845055 | 02 مهر 1401 ساعت 02:19 | 55.3K بازدید | 15 دیدگاه

فلیک: این باخت چشم ما را باز کرد

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، تایید کرد که تیمش در دیدار امشب مقابل مجارستان در لیگ ملت‌های اروپا نمایش ضعیفی ارائه داد.

فلیک: این باخت چشم ما را باز کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژرمن ها امشب در ردبول آرنای لایپزیش میزبان مجارستان بودند و در نهایت با یک گل شکست خوردند تا اکنون در آستانه سقوط به سطح دوم رقابت های لیگ ملت های اروپا قرار بگیرند.
فلیک با تایید نمایش ضعیف تیمش اعلام کرد که این شکست باعث شد تا تیمش هوشیار شود.
او به خبرنگاران گفت:"این شکست ما را زمین نزده است. چشم های ما را باز کرد. بهتر است حالا شکست بخوریم تا در جام جهانی. ما در نیمه اول خیلی بد باز کردیم. ما فعال نبودیم، اصلا اعتماد به نفس نداشتیم. در نیمه دوم ما بهتر بودیم اما به اندازه کافی موقعیت ایجاد نکردیم.

1747629

بازی ما در نیمه اول، بدترین بازی ما از زمان حضور من در تیم است.  بااعتماد به نفس پایین، فشار کم، موقعیت های اندک و اشتباهات زیاد. من انتظار چنین چیزی را نداشتم. همه باید روی خودشان کار کنند. زمان برای تجربه کردن تمام شده است."

فلیک که در این دیدار از یوناس هوفمان به عنوان مدافع راست استفاده کرد، تایید کرد که این تصمیمش اشتباه بوده است:"ما می‌خواستیم با استفاده از یوناس هوفمان در دفاع راست، کاری را امتحان کنیم. بخشی از سرزنش این مسئله باید متوجه من  باشد. ما می خواستیم با دو مدافع کناری هجومی وارد بازی شویم اما اصلا به چیزی که می خواستیم، نرسیدیم. این نقشه کار نکرد."
 

دیدگاه‌ها