کد خبر : 1845064 | 02 مهر 1401 ساعت 09:49 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

ساوت‌‌گیت: قبول مسئولیت شکست وظیفه من است

گرت ساوت‌‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تمام فشارها را از بازیکنانش دور خواهد کرد.

ساوت‌‌گیت: قبول مسئولیت شکست وظیفه من است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
انگلیس با این شکست که سومین باخت در پنجمین بازی این تیم بود به دسته پایین‌تر این رقابت‌ها سقوط کرد تا شرایط برای آنها بیش از پیش دشوار شود. 
نکته دیگری که به شدت باعث نگرانی و خشم هواداران این تیم شده این است که سه شیرها حالا پنج بازی متوالی است که موفق به کسب پیروزی نشدند و 450 دقیقه است که حتی یک گل هم در جریان بازی به ثمر نرسانده‌اند. 
در حالی که کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است، این شکست باعث شد که فشارها روی این تیم بیش از پیش افزایش پیدا کند. 
ساوت‌‌گیت پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« ما روی نوار کسب نتایج بد هستیم و وظیفه ماست که بتوانیم این شرایط را بهبود ببخشیم. تنها راه انجام این کار این است که به آنچه اعتقاد داریم تکیه کنیم، به آنچه باعث موفقیت ما در تورنمنت‌های قبلی شد ادامه دهیم و در آخر این بازیکنان هستند که باید واقعا در زمین تلاش کنند و متحد بمانند.»

1747650
سرمربی تیم ملی انگلیس با اشاره به انتقادهای زیادی که از تیمش مطرح شده است اظهار داشت:« هیاهو و جنجال بسیاری به پا خواهد شد اما همه این موارد علیه من است و مشکلی با آن ندارم. کار من این است که فشار را از روی بازیکنان بردارم و مسئولیت شکست را قبول کنم. من واکنش‌ها را درک می‌کنم چون این نتیجه بدی است. این واکنش احساسی قابل درکی از سوی هواداران است.»
او درباره عملکرد تیمش اضافه کرد:« این که بخواهم از عملکرد تیمم انتقاد کنم برای من دشوار است چون ما مالکیت توپ بیشتر، شوت بیشتر و شوت در چارچوب بیشتری داشتیم. اما در حال حاضر نتیجه نهایی است که برای همه اهمیت دارد اما من فکر می‌کنم ما امشب نکات مثبت بسیاری در زمین به نمایش گذاشتیم. عملکرد فردی خوبی داشتیم و یک قدم در مسیر درست برداشتیم اما من کاملا واکنش هواداران به نتیجه‌ای که دلخواه آنها نیست را درک می‌کنم.»

 

دیدگاه‌ها