کد خبر : 1845080 | 02 مهر 1401 ساعت 10:59 | 14.3K بازدید | 9 دیدگاه

هری کین: هواداران حق دارند ما را هو کنند

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، معتقد است هواداران این تیم حق اعتراض دارند اما نباید بیهوده مضطرب شد.

هری کین: هواداران حق دارند ما را هو کنند

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس شب گذشته در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا برابر ایتالیا قرار گرفت و با نتیجه 0-1 بازنده از زمین خارج شد. 
آنها با این نتیجه به دسته پایین‌تر این لیگ سقوط کردند و حالا پنج بازی بدون پیروزی و 450 دقیقه بدون حتی یک گل زده را سپری می‌کنند که باعث خشم و ناراحتی شدید هواداران این تیم شده است. 
تماشاگرانی که شب گذشته برای تماشای بازی انگلیس به سن سیرو رفته بودند، به شدت نسبت به عملکرد این تیم و کادر فنی آن اعتراض کردند و صدای سوت‌ها و هو کردن آنها به خوبی به گوش می‌رسید. 
کین پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«من ناراحتی هواداران را درک می‌کنم اما فکر می‌کنم در مجموع عملکرد بهتری داشتیم. شانس‌های بیشتری ایجاد کردیم اما آنها از یک لحظه استفاده و دروازه ما را باز کردند. حتی از همان لحظه به بعد هم توپ و میدان در اختیار ما بود.»

1721815
این مهاجم تاتنهام با اشاره به نزدیکی رقابت‌های جام جهانی اظهار داشت:«ما در حال حاضر می‌خواهیم برای ماه نوامبر آماده شویم و این بازی آماده‌سازی بسیار خوبی بود. ما از جای برمی‌خیزیم، از این شکست درس می‌گیریم و برای بازی روز دوشنبه با تمام وجود آماده می‌شویم.»
او درباره نتایج ضعیف این تیم در چند ماه اخیر اضافه کرد:«چند بازی اخیر بسیار ناامیدکننده بوده است. این بخشی از فوتبال است، شما یاد می‌گیرید و عبور می‌کنید. ما در حال آماده شدن برای بزرگترین تورنمنت فوتبالی هستیم. باید اطمینان حاصل کنیم که با تمام وجود در این بازی به میدان خواهیم رفت.»

دیدگاه‌ها