کد خبر : 1845081 | 02 مهر 1401 ساعت 11:19 | 106.3K بازدید | 31 دیدگاه

نمایش شجاعانه شجاع و شاید افسوس کی‌روش

یکی از نکات امیدوار کننده تیم ملی در بازی دیشب با اروگوئه نمایش خوب مردان دفاعی بود.

نمایش شجاعانه شجاع و شاید افسوس کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند درون دروازه دریافت‌های خوبی داشت و در چند صحنه توپ های خطرناکی را مهار کرد. صادق محرمی و ابوالفضل جلالی در کناره‌ها تا جایی‌که توانستند حملات حریف را خنثی و در فاز تهاجمی هم تلاش‌شان قابل تحسین بود و در نقطه آخر محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل‌زاده در قلب خط دفاعی تصمیمات شجاعانه‌ای گرفتند.

در بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش به تیم ملی تردیدهایی در مورد دعوت از شجاع خلیل‌زاده به تیم ملی پیش آمد؛ به سبب اینکه کارلوس کی‌روش در دوره قبلی حضور در تیم ملی، این بازیکن را به اردو فرا نمی خواند اما دعوت از شجاع خلیل‌زاده و استفاده از او در ترکیب ثابت با توجه به اینکه او و محمد حسین کنعانی زادگان در فوتبال باشگاهی هم تیمی هستند، طبیعتا می‌تواند هماهنگی بیشتری را به بازی تیم ملی هم بیاورد.

در بازی شب گذشته شجاع شجاعانه بازی کرد. او دو صحنه خود را در مسیر توپ قرار داد تا دروازه را نجات دهد و در یکی از صحنه ها شدت برخورد توپ  با او به حدی بود که برای ثانیه‌هایی گیج شد؛ شاید کارلوس کی‌روش با این نمایش دیشب برای لحظاتی هم افسوس خورد که چرا این بازیکن را قبلا به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌کرد. البته که گذشته ها سپری شده و واکاوی آن دردی را دوا نمی کند. نقطه امیدواری اینجاست که خط دفاعی تیم ملی شب گذشته هماهنگ نشان داد و این می تواند در جام جهانی برای کارلوس کی‌روش و هم چنین طرفداران تیم ملی جای امیدواری باشد. تیم ملی اکنون دروازه‌بان و خط دفاعی باهوش و منسجمی دارد که حاضر است برای دفع توپ سر هم بدهد.

1747685

دیدگاه‌ها