کد خبر : 1845148 | 02 مهر 1401 ساعت 19:45 | 29.8K بازدید | 4 دیدگاه

ریچارلیسون:

تماس کونته باعث شد به تاتنهام بیایم

تماس آنتونیو کونته، عامل کلیدی انتقال ریچارلیسون از اورتون به تاتنهام، علی‌رغم پیشنهاد تیم‌هایی چون چلسی و آرسنال بوده است.

تماس کونته باعث شد به تاتنهام بیایم

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر بازار تابستانی امسال بود که ریچارلیسون، ستاره برزیلی و 25 ساله اورتون با قراردادی پنج ساله و به ارزش 60 میلیون پوند با تاتنهام به توافق رسیده و راهی پایتخت انگلیس شد. در طول فصل تابستان اخبار زیادی در مورد ابراز علاقه باشگاه هایی چون چلسی و آرسنال نیز به جذب این بازیکن منتشر شد. اما ریچارلیسون فاش کرد آنتونیو کونته در جریان مذاکرات با او تماس گرفته و همین مکالمه نقش مهمی در انتخاب تاتنهام از سوی این مهاجم بلندقامت داشته است.

1747767

ریچارلیسون گفت: "من می دانم که چلسی خواهان جذب من بود و باشگاه آرسنال نیز با اورتون تماس گرفت تا در مورد شرایط انتقال من مطلع شود. اما در ادامه تاتنهام وارد عمل شده و مبلغ مورد نظر را پرداخت کرد تا من را جذب کند، به همین سادگی. مذاکرات بین طرفین بسیار روشن و صادقانه بود. من برای سپری کردن تعطیلات به برزیل سفر کرده بودم که متوجه تاتنهام برای انتقالم، مذاکرات را با اورتون آغاز کرده است.

من خیلی خوشحال شدم، زیرا تاتنهام تیم بزرگی است. همه چیز معطوف به مذاکرات دو تیم برای رسیدن به توافق بود و در نهایت خوشبختانه این اتفاق رخ داد. البته در جریان همین مذاکرات بود که آنتونیو کونته با من تماس گرفته و گفت که چقدر خواهان حضور من در ترکیب تیمش است و این تماس نقشی حیاتی در تصمیم گیری من ایفا کرد. "

دیدگاه‌ها