کد خبر : 1845179 | 03 مهر 1401 ساعت 09:20 | 15.7K بازدید | 4 دیدگاه

لوئیز انریکه: برای برد به مصاف پرتغال می‌رویم

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید این تیم نهایت تلاشش را برای جبران شکست برابر سوئیس مقابل پرتغال انجام خواهد داد.

لوئیز انریکه: برای برد به مصاف پرتغال می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف سوئیس رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
لاروخا در این بازی ابتدا از حریف عقب افتاد اما موفق شد در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشاند اما بار دیگر دروازه‌اش توسط سوئیس باز شد و در نهایت شکست 1-2 برابر این تیم را پذیرفت. 
انریکه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« شکست همیشه دردناک است. باعث تاسف است که نتوانستیم برنده شویم اما باید به سوئیس احترام بگذاریم، تیمی که از همان ابتدا برای ما دردسرساز شد و باعث شد دچار مشکل شویم.»

1747812
سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:«در نیمه اول بدترین بازی از زمان حضورم در عرصه مربیگری را دیدم. سپس ما روی یک کرنر بد دفاع کردیم و گل دوم را هم خوردیم. در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم. ما تا لحظه آخر تلاش کردیم. نکته کلیدی بازی برابر پرتغال است. ما برای پیروزی راهی براگا می‌شویم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا شکست در این بازی باعث ایجاد تردید درباره این تیم در آستانه جام جهانی شده است اضافه کرد:«نه، هیچ تردیدی وجود ندارد. مشخصا بهتر است با چند پیروزی به قطر برویم اما من اعتماد کاملی به این تیم دارم. بازیکنان بسیاری را در نیمه اول دیدم که بهتر از همیشه ظاهر شدند. هرچند باید بدانیم که رقبا هم بسیار خوب هستند و می‌دانند چطور بازی کنند. اما همه چیز همیشه خوب پیش نمی‌رود. پیروزی برابر پرتغال بهترین راه برای حضور در جام جهانی است. ما سه بار با آنها مساوی کردیم و حالا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.»
 

دیدگاه‌ها