کد خبر : 1845209 | 03 مهر 1401 ساعت 13:43 | 21.5K بازدید | 11 دیدگاه

حمله لینه‌کر به ساوت‌گیت؛ چرا ترنت در زمین نبود؟

گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس از ترکیب مورد استفاده گرت ساوت‌گیت در بازی برابر ایتالیا به‌شدت ناراضی است.

حمله لینه‌کر به ساوت‌گیت؛ چرا ترنت در زمین نبود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس جمعه شب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف ایتالیا رفت و با قبول باخت 0-1 در این بازی به دسته دوم لیگ ملت‌های اروپا برای فصل آینده سقوط کرد. 
نتایج ضعیف این تیم در ماه‌های اخیر باعث شده است که انتقادهای شدیدی از گرت ساوت‌گیت و بازیکنانش صورت بگیرد و آنها در حال حاضر در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر به شدت تحت فشار قرار گرفته‌اند. 
سه شیرها در پنج دیدار اخیر موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و نکته مهم در این زمینه این است که آنها در 450 دقیقه اخیر هم موفق نشده‌اند حتی یک گل در جریان بازی به ثمر برسانند. 
ساوت‌گیت جمعه شب از سوی تماشاگرانی که برای دیدن بازی انگلیس به ورزشگاه سن سیرو رفته بودند هو شد و پس از آن کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز خواهان برکناری او و جانشینی توماس توخل روی نیمکت این تیم شدند. 
حالا به نظر می‌رسد که ستاره‌های سابق و کارشناسان فوتبال انگلیس نیز به انتقاد از این مربی روی آورده‌اند و از شرایط تیم ملی و تصمیمات او راضی نیستند. 

1747847

گری لینه‌کر با انتشار توییتی به شدت از ترکیب منتخب ساوت‌گیت انتقاد کرد. او در صفحه توییترش نوشت:« صرفا خواستم یادآوری کنم که جیمز مدیسون به عنوان خلاق‌ترین هافبک انگلیس به اردوی این تیم دعوت نشده است و ترنت الکساندر آرنولد، خلاق‌ترین بازیکن انگلیس نیز روی نیمکت نشسته بود...»
حالا ساوت‌گیت که کمتر از 60 روز دیگر باید در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 به مصاف تیم ملی ایران برود، با شرایط سختی در رسانه‌‎ها و بین هواداران تیم خودش روبه‌رو است.

دیدگاه‌ها