کد خبر : 1845239 | 03 مهر 1401 ساعت 18:49 | 87.4K بازدید | 14 دیدگاه

وقتی بارسلونا نگران انتقال فوق‌ستاره به رئال مادرید بود!

بارسلونا ابتدا در سال 2018 نگران بوده که نیمار راهی رئال مادرید شود و بعد پای پاری‌سن ژرمن وسط آمده است.

وقتی بارسلونا نگران انتقال فوق‌ستاره به رئال مادرید بود!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از افشاگری در مورد درخواست لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا، حالا نشریه ال موندو دلایل جدایی نیمار از این باشگاه در سال 2017 را منتشر کرده است. اخیرا ایمیلی از رائول سانیهی، مدیر وقت کاتالان ها منتشر شده که نشان می دهد شرایط روحی نابسامان نیمار در آن مقطع و البته مشکلات شدید با مدیران بارسلونا، عامل انتقال هنگفتش به پاری سن ژرمن بوده است. اما در این میان مسئولان بارسا تصور می کردند ابتدا احتمال حضور این بازیکن در رئال مادرید نیز وجود دارد.

1211301

جالب اینجاست رائول سانیهی در این ایمیل خطاب به جوزپ ماریا بارتومئو، مدیر بارسلونا، ابراز نگرانی کرده که ممکن است رئال مادرید به سراغ نیمار آمده و این ستاره برزیلی را جذب کند. او در ادامه می گوید که مطلع شده باشگاه پایتخت نشین حاضر است برای کیلیان امباپه 18 ساله رقم هنگفت 180 میلیون یورو را پرداخت کند. در این شرایط اگر رئال مادرید متوجه شود نیمار با بارسلونا به مشکل خورده و ممکن است از این تیم جدا شود، به سراغ او خواهد آمد و می تواند با این رقم ستاره برزیلی و تکنیکی را جذب کند.

البته خیلی زود مدیران بارسا متوجه می شوند که هدف نیمار، انتقال به پاری سن ژرمن بوده و مذاکره ای با رئال مادرید صورت نگرفته است. بدین ترتیب بعد از سال 2013، این باشگاه اسپانیایی برای دومین بار شانس جذب نیمار را از دست می دهد. جالب اینجاست در همان سال پیشنهاد هنگفت آنها برای جذب کیلیان امباپه از موناکو نیز مورد قبول این ستاره جوان قرار نگرفت و او ترجیح داد راهی پاری سن ژرمن شود. در همین سال جاری نیز امباپه فاصله ای تا حضور در مادرید نداشت، اما در نهایت قراردادش را تمدید کرد و در فرانسه ماندگار شد.

دیدگاه‌ها