کد خبر : 1845297 | 04 مهر 1401 ساعت 11:32 | 40.8K بازدید | 9 دیدگاه

انتقاد شدید اتریش از رانگنیک: به تو باختیم!

رسانه‌های اتریش بعد از شکست 3-1 تیم ملی این کشور مقابل کرواسی به شدت از رالف رانگنیک، سرمربی اتریش، انتقاد کردند.

انتقاد شدید اتریش از رانگنیک: به تو باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اتریش دیشب در خانه خود و در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا میزبان کرواسی بود و با نتیجه 3-1 شکست خورد. رسانه‌های اتریشی از عملکرد تیم ملی کشورشان در این مسابقه عصبانی هستند و امروز انتقادهای تندی به رالف رانگنیک، سرمربی اتریش، وارد کردند.

رسانه‌های اتریشی اشتباهات عجیب رانگنیک و به خصوص تصمیم او برای تعویض بازیکنان کلیدی اتریش در نیمه دوم را علت اصلی این شکست خانگی می‌دانند. کرونن زایتونگ می‌گوید این سومین شکست پیاپی رانگنیک به عنوان سرمربی اتریش است و او می‌توانست با تصمیم‌های درست مانع از شکست سنگین مقابل کروات‌ها بشود.

1719060

روزنامه هویته می‌گوید تعویض‌های رانگنیک ریتم بازی را کشت. این روزنامه با انتقاد از تیم ملی کشورش می‌گوید تیمی که از فرصت‌هایش استفاده نکند شکست خواهد خورد.

کاپیتان اتریش در پایان بازی به رادیو سراسری این کشور گفت هم‌تیمی‌هایش نتوانستند از فرصت‌های بدست آمده در نیمه اول استفاده کنند و دلیل باخت‌شان چیزی جز این نبود. داوید آلابا در این مصاحبه گفت:" علت این شکست مسائل تاکتیکی و تعویض‌ها نیست. مقصر این شکست ما و بازی‌مان هستیم. کروات‌ها تیمی در کلاس جهانی هستند و از ما بهتر بازی کردند".

رانگنیک هم در مصاحبه بعد از پایان بازی گفت:"از این نتیجه ناراحتم. تغییرات ما چیزی را عوض نکرد. بعد از تعویض‌ها حتی ضعیف‌تر شدیم. ولی اینکه در پایان بازی همه ژست باهوش بگیرند راحت‌ است. من از تصمیم خودم برای تعویض سه بازیکن دفاع می‌کنم چون هدفم این بود که خون تازه‌ای به تیم تزریق بشود تا در خط میانی بتوانیم بهتر کار کنیم".

دیدگاه‌ها