کد خبر : 1845346 | 04 مهر 1401 ساعت 15:29 | 14.7K بازدید | 6 دیدگاه

دشان: نگران نباشید؛ کشتی فرانسه به گل ننشسته

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه بعد از شکست تیمش مقابل دانمارک می‌گوید دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که فرانسه با ترکیبی جوان در این بازی به میدان رفته بود.

دشان: نگران نباشید؛ کشتی فرانسه به گل ننشسته

به گزارش "ورزش سه"، شکست 2-0 فرانسه مقابل دانمارک در بازی دیشب دو تیم در چارچوب لیگ ملتهای اروپا و به خصوص عملکرد ضعیف خروس‌ها موج گسترده‌ای از انتقادها از تیم دیدیه دشان به راه انداخته است.

1748084

ولی دشان می‌گوید دلیلی برای نگرانی وجود ندارد و هواداران فرانسه نباید دچار اضطراب شوند. او می‌گوید نتیجه دیشب نشان‌دهنده قابلیت‌‌های واقعی فرانسه نیست چرا که فرانسه بر اساس تصمیم او با تیمی جوان به مصاف دانمارک رفته بود.

1748085

سرمربی فرانسه در مصاحبه‌ای با رادیو مونت‌کارلو گفت:" اینطور که می‌گویند نیست. کشتی فرانسه به گل ننشسته. ما در این بازی فرصت‌های زیادی داشتیم ولی در ضربات آخر موثر  نبودیم. در این بازی اشتباهاتی داشتیم به خصوص زمانی که قصد داشتیم از عقب بازی‌سازی کنیم.

در این بازی شاهد یک فرانسه جوان بودید. اکثر بازیکنان تجربه بازی در بالاترین سطح را نداشتند. مساله ما تاکتیکی نیست. وقتی شما چهار کرنر به حریف می‌دهید و در تک‌تک آنها یک بازیکن دانمارک کاملا رها می‌شود؛ تاکتیک، دیگر موضوعیت ندارد. در این شرایط ما اگر با سه نفر، پنج نفر یا حتی دوازده نفر دفاع کنیم تاثیری نخواهد داشت. دلیلی برای نگرانی نیست. بازگشت بازیکنانی که تجربه ملی دارند به ما کمک خواهد کرد. می‌دانم هضم این نتیجه برای همه سخت است ولی نگران نباشید.

من دیشب بازی‌های دیگر را هم تماشا کردم. تیمهای بزرگ دیگری هم هستند که شکست‌های بدی داشتند. ما نباید فکر کنیم از بقیه بهتر هستیم. باید به مبارزه ادامه بدهیم".

دیدگاه‌ها