کد خبر : 1845350 | 04 مهر 1401 ساعت 15:59 | 93.9K بازدید | 21 دیدگاه

رونالدو با چشم کبود در تمرین پرتغال (عکس)

تصاویری که امروز از اردوی تیم ملی پرتغال مخابره شد؛ کریستیانو رونالدو را در حالی نشان می‌دهد که با چشم‌های کبود و صورت زخمی در حال تمرین است.

رونالدو با چشم کبود در تمرین پرتغال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو شنبه شب در جریان دیدار تیمهای ملی پرتغال و جمهوری چک در لیگ ملتهای اروپا با مصدومیتی شدید مواجه شد.

1748091
لحظه برخورد رونالدو با دروازه‌بان جمهوری چک

رونالدو بعد از برخورد با توماش واچلیک، دروازه‌بان جمهوری چک، به زمین افتاد و تصاویر تلویزیونی او را در حالی نشان داد که صورتش کاملا خونین بود. رونالدو و سنگربان چک هر دو برای تصاحب توپ به هوا پریدند ولی برخورد این دو فوتبالیست باعث شد رونالدو با صورت به شدت آسیب دیده، نقش زمین شود.

1748092
1748093

بعد از حضور تیم پزشکی پرتغال در زمین چمن کریستیانو به بازی برگشت و تا پایان 90 دقیقه برای تیم ملی کشورش در میدان حضور داشت. رونالدو البته با چسب زخمی بر روی بینی‌اش در میدان بود و این نشان می‌داد محل زخم او روی بینی‌اش بوده است.

پرتغال در بازی شنبه شب در نهایت با حساب 4-0 به پیروزی رسید ولی کریستیانو گلی به ثمر نرساند و یک پنالتی هم به حریف واگذار کرد که توسط پاتریک شیک از دست رفت. عملکرد رونالدو امروز با انتقاد رسانه‌های پرتغالی مواجه شده بود.

1748094
رونالدو امروز در تمرین تیم ملی پرتغال

تصاویری که امروز از تمرین پرتغال مخابره شد نشان می‌دهد که رونالدو با وجود مصدومیت، دیشب همچنان با چشم کبود و صورت زخمی در حال تمرین با دیگر بازیکنان تیم ملی این کشور است. پرتغالی‌ها فردا در آخرین بازی‌شان در این مرحله از لیگ ملتها به مصاف اسپانیا می‌روند.

دیدگاه‌ها