کد خبر : 1845382 | 05 مهر 1401 ساعت 00:13 | 27.6K بازدید | 18 دیدگاه

مجارستان 0-2 ایتالیا: پایان غول‌کشی

ایتالیا با پیروزی 2-0 مقابل مجارستان، به جمع چهار تیم پایانی رقابت های لیگ ملت های اروپا صعود کرد.

مجارستان 0-2 ایتالیا: پایان غول‌کشی

به گزارش "ورزش سه"، مجارستان که با پیروزی های درخشان مقابل انگلیس و آلمان، با تنها یک تساوی در دیدار امشب مقابل ایتالیا می توانست به جمع چهار تیم پایانی لیگ ملت ها صعود کند، امشب برابر ایتالیا شکست خورد.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 6 بود که ایتالیا می توانست با خوش شانسی به گل برسد اما بعد از اینکه ارسال برایان کریستانته از دست‌های پیتر گولاشی، دروازه‌بان مجارستان رها شد، این آتیلا شالای بود که توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.
در ادامه این ایتالیایی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در مقابل تیم میزبان به دنبال استفاده از ضدحملات بود تا اینکه در دقیقه 27 آتزوری به گل رسید.

1748159

روی یک حمله همه جانبه از ایتالیا بود که توپ با دفع ناقص گولاشی مقابل جاکومو راسپادوری قرار گرفت و او هم بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان مجارستان، گل اول بازی را به ثمر رساند.
برتری ایتالیا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 31 روی ارسال راسپادوری، دی لورنزو گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت.
بازیکنان ایتالیا همچنان بر بازی مسلط بودند تا اینکه در دقیقه 41، روی ارسال سوبوسلای، اوربان بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه ایتالیا پیدا نکرد.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به سود آتزوری به پایان رسید.  
نیمه دوم را هم دو تیم هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 50، مجارستان به گل تساوی برسد اما ضربات پیاپی سوبوسلای، نگو و شالای توسط مدافعان حریف بلوکه شد.
در مقابل، دو دقیقه بعد ایتالیا به گل دوم رسید. این بارلا بود که حرکت را آغاز کرد و در نهایت پاس کریستانته مقابل دروازه به دی مارکو رسید و او هم حساب کار را 2-0 کرد.

1748161

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 63، مجارها بار دیگر صاحب موقعیت شدند اما ضربه استایلز که بعد از برخورد به بونوچی تغییر مسیر داده بود، توسط دوناروما به بیرون فرستاده شد.
هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات مجارستان بیشتر می شد. در دقیقه 79، مارتین آدام در درگیری با باستونی درون محوطه جریمه ایتالیا سرنگون شد اما داور بعد از استفاده از VAR، دستور به ادامه کار داد.
در دقایق پایانی هم تلاش مجارها برای جبران گل های خورده ثمری نداشت و ایتالیا با برتری 2-0 به مرحله بعد راه پیدا کرد.
 

دیدگاه‌ها