کد خبر : 1845409 | 05 مهر 1401 ساعت 11:30 | 12.5K بازدید | 12 دیدگاه

فلیک: آلمان امیدوار و منتظر جام جهانی است

هانسی فلیک، سرمربی آلمان، بعد از تساوی تیمش مقابل انگلیس گفت مانشافت در این بازی نکات مثبت متعدد و نقاط ضعف اندکی داشت.

فلیک: آلمان امیدوار و منتظر جام جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، آلمان و انگلیس دیشب در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند و در یک بازی پرگل به تساوی 3-3 رسیدند. مربیان هر دو تیم در پایان بازی از عملکرد تیم‌شان ابراز رضایت کردند و هانسی فلیک به خبرنگاران گفت معدود نقاط ضعف آلمان در این مسابقه نباید باعث شود کسی به عملکرد خوب بازیکنانش در بخش بزرگی از طول مسابقه بی‌توجه باشد.

آلمان و انگلیس با اینکه می‌دانستند نتیجه بازی تاثیری در شرایط‌شان در جدول ندارد اما در آستانه جام جهانی می‌خواستند خودشان را به هواداران و به حریفان احتمالی ثابت کنند.

هانسی فلیک در پایان مسابقه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

1748200

عملکرد آلمان در طول مسابقه
ما در این بازی شاهد نکات مثبت زیادی بودیم. اما در طول مسابقه نقاط ضعف هم داشتیم و حتما آن‌ها را به دقت تحلیل و بررسی خواهیم کرد.

اگر بخواهیم مهم‌ترین نکته مثبت بازی برای آلمان را انتخاب کنیم بدون شک باید به این واقعیت اشاره کنیم که مانشافت با اینکه در یک مدت زمان کوتاه سه گل دریافت کرد توانست به بازی برگردد و کار را به تساوی بکشاند. این بازی برای ما محک خیلی خوبی بود.

به میدان نفرستادن توماس مولر از ابتدای بازی
توماس برای این تیم خیلی کارها کرده است. او بازیکنی باتجربه است که برای مانشافت ارزش بالایی دارد. ولی من برایم روشن بود که امروز باید جمال را از ابتدا به میدان بفرستم. جمال و کای هاورتز فوتبالیست‌های درخشانی هستند که امروز هم عالی کار کردند. ولی من به توان و بزرگی توماس مولر کوچک‌ترین شکی ندارم.

جام جهانی
کوچک‌ترین شکی ندارم که وقتی ترکیب تیم را نهایی کنیم و روز چهارده نوامبر به میدان برویم همه چیز عالی پیش خواهد رفت. من با روحیه خیلی مثبت و امیدوار به جام جهانی نگاه می‌کنم.

جمال موسیالا
جمال امروز در موقعیت‌های مختلف نشان داد چه بازیکنی است. ما به او و ویژگی‌هایش نیاز داریم. او با هر دریبل موقعیت خاصی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تیم حریف فضاهایی که بسته را باز کند. تیم ما می‌تواند از این فضاها استفاده کند. ویژگی‌ای که جمال را به فوتبالیستی خاص تبدیل می‌کند همین است.

1748201

دیدگاه‌ها