کد خبر : 1845414 | 05 مهر 1401 ساعت 11:59 | 12.6K بازدید | 4 دیدگاه

مانچینی: آینده ایتالیا روشن است

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل مجارستان گفت آینده برای لاجوردی‌‌پوشان روشن است.

مانچینی: آینده ایتالیا روشن است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا دیشب موفق شد مجارستان را در خانه حریف 2-0 شکست دهد و صدرنشین گروه C از لیگ A لیگ ملت‌های اروپا بشود.

با توجه به صعود نکردن ایتالیا به جام جهانی موفقیت در لیگ ملت‌های اروپا حالا به یکی از امیدهای فوتبال این کشور تبدیل شده و مانچینی می‌گوید بی‌توجه به تلخی حضور نداشتن در جام جهانی به همراه دستیارانش در تلاش است تا تیم ملی جدید ایتالیا را ساخته و پرداخته کند.

مانچینی که در پایان بازی دیشب با خبرنگاران صحبت می‌کرد با صدایی گرفته ناشی از فریادهایش در کنار زمین بازیکنانش را ستایش کرد و گفت آینده برای لاجوردی‌پوشان روشن است.

1748207

عملکرد ایتالیا مقابل مجارستان
بازی دشواری بود. تا بیست دقیقه آخر ما عالی و واقعا بدون نقص بودیم. باید روی این کار بکنیم چون ایتالیا باید بتواند بازی را تا دقیقه 90 و زمانی که سوت داور به صدا درمی‌آید کنترل کند. وقتی آنقدر تلاش کرده‌اید و 2-0 جلو افتاده‌اید، به مشکل خوردن در بیست دقیقه پایانی اصلا جالب نیست. ما باید تا لحظه آخر برای زدن گل سوم به حریف فشار می‌آوردیم.

صدای گرفته مانچینی
صدایم گرفته چون در بیست دقیقه آخر بازی کنار خط آن‌قدر فریاد زدم که حتی خودم باورم نمی‌شد.

1748213

دوناروما
جیمی عالی بود. فیکس بودن او در ترکیب پاری سن ژرمن خودش را نشان می‌داد. تبدیل شدن او به گلر اول پی‌اس‌جی اعتماد به نفسش را حسابی بالا برده و در بازی امروز این کاملا مشخص بود. از عملکرد همه بچه‌ها راضی هستم. برای صعود به جمع چهار تیم لیگ ملت‌ها به این دو پیروزی مقابل انگلیس و مجارستان احتیاج داشتیم و به هدف‌مان رسیدیم.

جو ورزشگاه مجارستان
هواداران مجار عالی بودند و از دقیقه اول تا دقیقه 90 یک‌صدا تیم‌شان را تشویق کردند. آنها در پایان حتی ما را هم تشویق کردند و می‌خواهم همین جا از آنها تشکر کنم. مارکو روسی در مجارستان کار بزرگی انجام داده است. شکست دادن تیم‌هایی مثل آلمان و انگلیس کار راحتی نیست.

بازی‌های بعدی ایتالیا
ما دو بازی دوستانه با آلبانی و اتریش در پیش داریم. بازیکنانی که امروز روی نیمکت بودند ممکن است در آن دو بازی به میدان بروند. ولی ترکیب اصلی ما از این به بعد همین است که در این بازی دیدید. ما دیگر به دنبال بازیکنان باتجربه نیستیم چرا که مدتی است داریم روی تیم ملی جدید ایتالیا کار می‌کنیم. نگران نباشید، آزوری آینده درخشانی در پیش دارد.

دیدگاه‌ها