کد خبر : 1845426 | 05 مهر 1401 ساعت 12:59 | 44.4K بازدید | 19 دیدگاه

حمایت از مگوایر: کل دنیا مقابل او ایستاده

لوک شاو، ملی‌پوش انگلیسی، بعد از گلزنی در دیدار دیشب مقابل آلمان به حمایت از هم‌تیمی‌اش هری مگوایر پرداخت و انتقادها از او را غیرمنصفانه دانست.

حمایت از مگوایر: کل دنیا مقابل او ایستاده

به گزارش "ورزش سه"، لوک شاو، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، در کنار هم‌تیمی‌اش در یونایتد و تیم ملی انگلیس، مدتی است با انتقادهای زیادی مواجه شده است. شاو که دیشب در جریان تساوی 3-3 انگلیس و آلمان یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند در پایان بازی به دفاع از مگوایر پرداخت.

مگوایر در بازی دیشب هم روی دو گل از سه گل آلمان اشتباه کرد تا بار دیگر سیلی از انتقادها به سمت او روانه شود. لوک شاو اما می‌گوید انتقادها از مگوایر در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بوده و نباید یک فوتبالیست با چنین حجمی از انتقادهای غیرمنصفانه مواجه شود.

1748228

لوک شاو در پایان بازی به بی‌بی‌سی گفت:"هری فوتبالیستی بی‌نظیر است و شخصیت بزرگی دارد. به او خیلی حمله می‌شود. بعید می‌دانم در تاریخ فوتبال کسی به اندازه هری مگوایر با این حجم از حمله‌های غیرمنصفانه مواجه شده باشد.

هری هرگز پنهان نمی‌شود و خودش را کنار نمی‌کشد. ولی کسانی هستند که تا از آنها انتقاد بشود کنار می‌کشند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد. هری دقیقا برعکس عمل می‌کند و از کسی فرار نمی‌کند. این نشان‌دهنده قدرت و شخصیت او است.

همه می‌دانند مگوایر بازیکنی درجه‌یک است. در حال حاضر ممکن است او اعتماد به نفس همیشگی را نداشته باشد چون اگر با دید بی‌طرف نگاه کنید انگار همه دنیا مقابل او صف‌آرایی کرده‌اند. این برای یک فوتبالیست سخت است ولی ما همه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی پشت سر او هستیم چون هری برای انگلیس بازیکن مهمی است".

دیدگاه‌ها