کد خبر : 1845431 | 05 مهر 1401 ساعت 13:58 | 27.8K بازدید | 13 دیدگاه

دفاع از ساوت‌گیت؛ مگر انگلیس قبلا چند جام برده؟

جیمی کاراگر با دفاع از گرت ساوت‌گیت می‌گوید مشکل تیم ملی انگلیس سرمربی‌اش نیست و سه‌شیرها مدت‌ها است در رده ملی با مشکلات بزرگ مواجه هستند.

دفاع از ساوت‌گیت؛ مگر انگلیس قبلا چند جام برده؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با تساوی 3-3 مقابل آلمان در بازی دیشب دو تیم از لیگ ملتهای یوفا حذف شد. شاگردان گرت‌ ساوت‌گیت در شش بازی خود در این رقابتها حتی یک پیروزی هم بدست نیاوردند و این باعث شده موج گسترده‌ای از انتقادها علیه گرت ساوت‌گیت شکل بگیرد.

انگلیسی‌ها با توجه به نتایج تیم ملی‌شان در لیگ ملتهای اروپا به شدت نگران عملکرد تیم گرت ساوت‌گیت در جام جهانی قطر هستند. انگلیس در مرحله گروهی با ایران، آمریکا و ولز همگروه است و عده زیادی از هواداران انگلیسی خواهان تغییر در کادر فنی تیم‌شان هستند تا از نتایج غیرمنتظره در قطر جلوگیری شود.

1748241

اما جیمی کاراگر این انتقادها را رد کرده و با دفاع از ساوت‌گیت می‌گوید منتقدین ظاهرا حافظه خوبی ندارند و شرایط سه‌شیرها در سالهای گذشته را فراموش کرده‌اند.

کاراگر در این باره گفت:" این روزها آنچنان به گرت ساوت‌گیت حمله می‌کنند که انگار انگلیس در سالهای گذشته بارها فاتح جامهای بزرگ شده و کلی افتخار بدست آورده. انگلیس سالها است که افتضاح بوده. سالها قبل از اینکه ساوت‌گیت مربی بشود.

بعد از این جام جهانی یک نسل در فوتبال انگلیس تغییر می‌کند. از بازیکنان فعلی یک یا دو نفر در جام جهانی 2026 بازی خواهند کرد. ساوت‌گیت کسی است که تجربه بازی در جام جهانی را دارد و به نظر من این حجم از انتقاد از او درست نیست".

1748242

دیدگاه‌ها