کد خبر : 1845440 | 05 مهر 1401 ساعت 15:29 | 58.7K بازدید | 20 دیدگاه

مگوایر: اشتباه کردم؛ عذر می‌خواهم

هری مگوایر که بعد از اشتباه در دیدار دیشب تیمهای ملی انگلیس و آلمان به شدت هدف انتقاد قرار گرفته با انتشار یک پست اینستاگرامی اشتباهش را پذیرفت و از هواداران عذرخواهی کرد.

مگوایر: اشتباه کردم؛ عذر می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"،  هری مگوایر دیشب و در جریان دیدار تیمهای ملی انگلیس و آلمان اشتباهی کرد که احتمالا آن را هرگز فراموش نخواهد کرد. مگوایر در محوطه جریمه انگلیس با بی‌دقتی جمال موسیالای آلمانی را سرنگون کرد و باعث شد آلمان صاحب یک ضربه پنالتی شده و به این ترتیب اولین گل بازی به سود ژرمن‌ها به ثمر برسد.

مگوایر با اینکه در فصل جاری توسط اریک تن‌هاخ در یونایتد به نیمکت‌نشین تبدیل شده اما گرت ساوت‌گیت همچنان به او اعتقاد دارد. از دیشب و بعد از اشتباه مگوایر سیلی از انتقادها روانه او و ساوت‌گیت شده است.

در ساعات گذشته عده زیادی از کارشناسان فوتبال انگلیس و هواداران تیم ملی این کشور مشغول انتقاد از مگوایر هستند. این مدافع انگلیسی دقایقی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام به اشتباه خود اعتراف کرده و از هواداران عذرخواهی کرد.

1748258

در پست اینستاگرامی مگوایر چنین آمده:" اشتباه بخشی از بازی است. من عذرخواهی می‌کنم. بچه‌ها عالی جنگیدند و با روحیه بی‌نظیر کاری کردند به بازی برگردیم. باید روی نکات مثبت تمرکز کنیم و نگاه‌مان به قطر باشد. روزهای سخت ما را قوی‌تر می‌کند".

دیدگاه‌ها