کد خبر : 1845442 | 05 مهر 1401 ساعت 15:59 | 25.4K بازدید | 3 دیدگاه

سیوهای سه‌گانه دوناروما؛ درخشش بی‌نظیر جی‌جی

ایتالیا دیشب با پیروزی 2-0 مقابل مجارستان به مرحله پایانی لیگ ملتها صعود کرد اما یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های این بازی سه سیو پشت سر هم توسط جان‌لوئیجی دوناروما بود.

سیوهای سه‌گانه دوناروما؛ درخشش بی‌نظیر جی‌جی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مانچینی دیشب در بوداپست مهمان مجارستان بودند و موفق شدند با گلهای جیاکومو راسپادوری و فدریکو دی‌مارکو با نتیجه 2-0 به پیروزی برسند.

اما دوناروما، سنگربان لاجوردی‌ها، بیش از هر بازیکن ایتالیایی دیگری در پایان مسابقه تحسین و تمجید شد. این تشویق‌ها به درخشش فوق‌العاده او در دقایق اولیه نیمه دوم مسابقه برمی‌گشت که او با سه مهار پشت سر هم دروازه تیمش را نجات داد.

1748260

مجارستان در یک موج حمله چهار شوت به سمت دروازه ایتالیا شلیک کرد و دوناروما با سه مهار پیاپی توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. گاتزتا دلو اسپورت امروز با اشاره به مهارهای درخشان دوناروما او را به عنوان پدیده‌ای فرا انسانی توصیف کرد.

1748261
1748262

دوناروما در پایان مسابقه وقتی در مقابل دوربین‌ها قرار گرفت با لبخند گفت:" به نظرم مادر طبیعت آن کار را کرد نه هیچ چیز دیگری. البته من هم در تمرین‌ها سخت تلاش می‌کنم.

باید همینطور ادامه بدهم و در وهله اول به خاطر ایتالیا و بعد به خاطر همه کسانی که به من اعتقاد داشتند به تلاش کردم ادامه بدهم".

دیدگاه‌ها