کد خبر : 1845447 | 05 مهر 1401 ساعت 17:27 | 164K بازدید | 56 دیدگاه

با هفت تغییر نسبت به دیدار با اروگوئه؛

ترکیب ایران مقابل سنگال اعلام شد

کارلوس کی روش با هفت تغییر تیمش را نسبت به دیدار برابر اروگوئه به مصاف سنگال خواهد فرستاد.

ترکیب ایران مقابل سنگال اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که از ساعت 18 در ورزشگاه موشن اینوست آره‌نای اتریش ورزشگاه اختصاصی ادمیراواکره آغاز می‌شود کی روش 11 بازیکن زیر را برای حضور در ترکیب اصلی برگزیده است: 

 سید حسین حسینی، صادق محرمی، حسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، علی قلی زاده، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی

 خط دروازه مطابق انتظار 
همانطور که انتظار می‌رفت کارلوس کی‌روش با توجه به مصدومیت علیرضا بیرانوند که در دقیقه 63 جای خود را به امیر عابدزاده داد درباره این دروازه‌بان ریسک نکرده و از حسین حسینی به عنوان سنگربان اصلی تیم ملی فوتبال ایران مقابل سنگال بهره برده است.

خط دفاعی با دو تغییر
در بازی گذشته مقابل اروگوئه ابوالفضل جلالی مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران بود و صادق محرمی دفاع راست. قلب خط دفاعی هم به کنعانی زادگان و شجاع خلیل‌زاده سپرده شده بود. در مصاف با سنگال اما شجاع خلیل‌زاده جای خود را به دلیل مصدومیت به مجید حسینی داده و در سمت چپ خط دفاعی نیز احسان حاج صفی که در بازی گذشته بیشتر دقایق مسابقه را در میانه زمین بازی کرد، بار دیگر در پست مدافع چپ به کار گرفته شده است.

خط میانی؛ فقط عزت اللهی باقی ماند
با توجه به سیستم 1-4-1-4 مورد علاقه کارلوس کی‌روش این مربی 4 تغییر در خط میانی تیمش نسبت به بازی قبلی ایجاد کرده است و تنها سعید عزت اللهی به عنوان هافبک دفاعی مقابل مدافعین توانسته بار  دیگر به ترکیب اصلی برسد. یک خط جلوتر از او میلاد سرلک و احمد نوراللهی بازی می‌کنند. در پست وینگر راست هم علی قلی‌زاده که نمایش خوبی به عنوان بازیکن تعویضی در مصاف با اروگوئه داشت جای جهانبخش را گرفته است و در پست وینگر چپ هم مهدی طارمی جانشین مهدی ترابی شده است.

خط آتش با کریم در غیاب سردار آزمون 
دیگر تغییر مهم ترکیب تیم ملی در مصاف با سنگال حضور کریم انصاری فرد به عنوان مهاجم هدف به جای سردار آزمون است تا به این ترتیب مشخص شود که کی روش روی حضور مهدی طارمی به عنوان مهاجم هدف حتی در روز مصدومیت آزمون هم برنامه ای ندارد.

دیدگاه‌ها