کد خبر : 1845467 | 05 مهر 1401 ساعت 19:16 | 37.5K بازدید | 5 دیدگاه

مارک آندره تراشتگن:

می توانستیم انگلیس را ببریم؛ برای آرائوخو متاسف شدم

مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا و تیم ملی آلمان، معتقد است که شب گذشته می توانستند انگلیس را در ومبلی شکست دهند. او از مصدومیت شدید رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، هم ابراز تاسف کرد.

می توانستیم انگلیس را ببریم؛ برای آرائوخو متاسف شدم

به گزارش "ورزش سه"، ابتلای مانوئل نویر به کرونا باعث شد تا فرصت خوبی نصیب مارک آندره تراشتگن شود و او در هر دو بازی اخیر آلمان در لیگ ملت های اروپا برابر مجارستان و انگلیس، در درون دروازه مانشافت قرار گرفت. تراشتگن در بازی برابر مجارستان یک گل دریافت کرد و شب گذشته در ومبلی نیز سه بار دروازه اش باز شد.

1748273

او در مصاحبه با کادنا سر و در مورد تساوی 3-3 برابر انگلیس گفت:« شاید بازی تشریفاتی بود و هیچکدام شانس صعود نداشتیم ولی بازی آلمان و انگلیس همیشه حساس و جذاب است. هر دو تیم تا ثانیه پایانی شانس پیروزی داشتند. ما از نقاط ضعف انگلیس به خوبی استفاده کردیم و سه گل زدیم. می توانستیم گل های دیگری هم بزنیم و برنده شویم، ضمن اینکه انگلیس هم شانس های خوبی برای گلزنی در دقایق پایانی داشت. دو مهار خوب داشتم و تساوی در ومبلی نتیجه بدی نیست.»

1748275

تراشتگن در مورد شروع خوبش در فصل جاری و دریافت فقط یک گل با پیراهن بارسا در 6 بازی لالیگا گفت:« پیش فصل بسیار خوبی داشتم و پس از تعطیلات تابستانی، تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم. توانستم اتفاقات فصل گذشته را نیز فراموش کنم و با ذهنیتی بهتر فصل را شروع کنم. شرایط خوبی دارم و این مشخص است.»

1748274

تراشتگن در مورد مصدومیت رونالد آرائوخو و جراحی او گفت:« با او حرف زدم و برایش متاسفم. برای دیگر مصدومان تیم هم ناراحتم. امیدوارم آرائوخو پس از جراحی بتواند سریع‌تر به میادین برگردد.»

درخشش روبرت لواندوفسکی در بارسا (یازده گل در هشت بازی):« وقتی مهاجمی مثل او در اختیار دارید، همه چیز به سودتان می شود. روبرت عالی کار کرده و این بهترین شروع ممکن برای او بود.»

درخواست باشگاه برای کاهش دستمزد:« الان وقت صحبت کردن در این مورد نیست. تمرکز من فقط روی بازی های بارسا و سپس جام جهانی است. همین.»

دیدگاه‌ها