کد خبر : 1845486 | 05 مهر 1401 ساعت 21:26 | 143.1K بازدید | 17 دیدگاه

پس از چهارمین تقابل ظرف هشت ماه

شوخی کی‌روش با سیسه: بخاطرت موهایم ریخت!

کارلوس کی روش در پایان دیدار برابر سنگال، به شکل جالب توجهی با سرمربی سنگال به خوش و بش پرداخت.

شوخی کی‌روش با سیسه: بخاطرت موهایم ریخت!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار ایران و سنگال، به صحنه تقابل دوباره آلیو سیسه و کارلوس کی روش تبدیل شده بود. 2 سرمربی مطرح دنیای فوتبال که در ماه های گذشته رقابت سختی با یکدیگر و در قاره آفریقا داشتند و این بار، آنها در یک بازی تدارکاتی و با هدفی مشترک، به نبرد با هم رفتند.

نبرد نخست این 2 نفر، به بهمن سال قبل و دیدار فینال جام ملت های آفریقا برمیگردد. کی روش توانست ظرف مدت کوتاهی، مصر بحران زده را به دیدار فینال برساند و مقابل سنگال قدرتمند قرار گرفت اما در نهایت و پس از تساوی بدون گل در پایان 120 دقیقه تلاش، این تیم آلیو سیسه بود که توانست در ضربات پنالتی به پیروزی دست پیدا کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

1748405

این آخرین دوئل مصر و سنگال نبود. آنها در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی و در دیدار مرگ و زندگی به مصاف هم رفتند. بازی رفت را فراعنه با یک گل پیروز شدند و همین نتیجه در بازی برگشت و به سود سنگال تکرار شد و این بار نیز ضربات پنالتی تیم برنده را مشخص کرد که شاگردان آلیو سیسه با پیروزی در این مسابقه، راهی جام جهانی شدند.

پس از تغییرات روی نیمکت تیم ملی، کارلوس کی روش به جای دراگان اسکوچیچ هدایت ایران را برعهده گرفت و او در مسابقه ای که از قبل مقدماتش چیده شده بود، باز هم مقابل سنگال قرار گرفت که این بار تلاش دو تیم، با تساوی یک – یک همراه بود.

پس از سوت پایان این مسابقه، نحوه برخورد کارلوس کی روش و آلیو سیسه در نوع خود جالب بود. سرمربی پرتغالی نزد همتای خود رفت و مقابل او تعظیم کرد و سرش را به سیسه نشان داد و در ادامه دو سرمربی همدیگر را در آغوش گرفته و به خوش و بش پرداختند.

1748408

پس از پایان مسابقه مشخص شد که کارلوس کی روش پیش از شروع بازی، نزد سیسه رفته و به او گفته است: «به من نگاه کن، وقتی برای عنوان کسب قهرمانی در جام ملت های آفریقا مقابلت قرار گرفتم، به خاطر تو موهایم را از دست دادم. امروز به من رحم کن.» این صحبت هایی است که آلیو سیسه در نشست خبری پس از بازی به زبان آورد و در نهایت به تمجید از کی روش پرداخت.

البته پس از سوت پایان بازی، این صحنه ها توسط کارگردان تلویزیونی نیز به نمایش درآمد و چهره خندان سیسه و کی روش، مورد توجه قرار گرفت. با وجود رقابت سختی که این 2 سرمربی طی ماه های گذشته و در قاره آفریقا با یکدیگر داشتند، این احترام و صمیمیت نیز در نوع خود جالب بود.

1748410
1748411
1748406
1748409

دیدگاه‌ها