کد خبر : 1845539 | 06 مهر 1401 ساعت 12:11 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاری: مس متفاوتی را در ادامه فصل خواهید دید

مدافع چپ پای مس کرمان تعطیلات مقطع کنونی را به سود نارنجی‌پوشان می‌داند.

ستاری: مس متفاوتی را در ادامه فصل خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، محمد ستاری مدافع چپ پای مس کرمان درباره شرایط نارنجی‌پوشان گفت: تیم خوبی داریم متشکل از کادرفنی خوب و بازیکنان با انگیزه. تعطیلات اخیر کمک زیادی به تیم ما کرد. اردوی یک روزه‌ای در تهران داشتیم و بازی دوستانه با تیم نفت مسجد سلیمان کمک کرد تا بتوانیم شکل بازی برابر فولاد خوزستان را تمرین کنیم.

مدافع تیم مس در ادامه گفت: پست اصلی من مدافع چپ است. خیلی سال پیش در تیم راه آهن یک فصل به عنوان هافبک دفاعی بازی می کردم اما بعد از آن سال عموما در پست مدافع چپ یا در سیستم سه دفاعه به عنوان مدافع آخر متمایل به چپ بازی می کردم ولی یک بازیکن حرفه‌ای باید توانایی بازی در چند پست را داشته باشد. نه تنها در پست هافبک دفاعی بلکه هر جای دیگر از زمین که سرمربی صلاح بداند می توانم به تیمم کمک کنم.

وی در ادامه با اشاره به همکاری با حسین‌خانی گفت: کار کردن با مربیانی که به تازگی از دنیای بازیگری خداحافظی کردند بسیار شیرین است. آقای حسین‌خانی بازیکن بزرگی بوده و در کار مربیگری هم آینده درخشانی دارد. بازیکنان همگی از شرایط تیم رضایت دارند و تلاش می‌کنیم تا علاوه بر ارائه بازی های خوب بتوانیم با شروع مجدد لیگ روند امتیازگیری بهتری نیز داشته باشیم.
ستاری درباره دیدار حساس این هفته تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی سختی در انتظار ماست. فولاد از نظر ساختار و شکل باشگاهی در چند سال اخیر واقعا عملکرد خوبی داشته است؛ مدیریت و کادر فنی مجرب و حفظ شاکله اصلی تیم باعث شده تا فولاد یکی از بهترین تیم های لیگ باشد. کار سختی مقابل تنها نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا داریم اما برای پیروزی و کسب سه امتیاز به اهواز سفر خواهیم کرد. در فاز هجومی بسیار خوب هستیم و بازی‌سازی را از دروازه‌بان و مدافعین انجام می دهیم درست مطابق فوتبال روز اروپا. تلاش می‌کنیم تا با شروع دوباره لیگ و بازی برابر فولاد امتیازهای بیشتری جمع کنیم.

بازیکن با تجربه کرمانی‌ها در ادامه گفت: سال نهمی است که در لیگ برتر بازی می کنم. حضور بازیکن خارجی باکیفیت می تواند بار فنی و تجربی تیم را بسیار بالا ببرد. سرمربی ما از اول فصل تاکید زیادی بر جذب 2 یا 3 بازیکن خارجی داشت اما این اتفاق برای تیم های دولتی پروسه‌های اداری پیچیده‌ای دارد که همین موضوع باعث شده تا اینجا تیم در جذب بازیکن خارجی ناموفق باشد. البته بازیکنان حاضر در تیم ما آن‌قدر خوب هستند که بدون آمدن بازیکن خارجی هم می توانیم از نام بزرگ مس به خوبی دفاع کنیم.

دیدگاه‌ها