کد خبر : 1845572 | 06 مهر 1401 ساعت 14:42 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

آندره ویاش بوآش:

مودریچ در آستانه انتقال به چلسی بود

آندره ویاش بوآش، سرمربی سابق و پرتغالی چلسی، در مورد دوران نه چندان خوب خود در این باشگاه صحبت کرده است.

مودریچ در آستانه انتقال به چلسی بود

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک دهه قبل آندره ویاش بوآش هدایت چلسی را به عهده گرفت و هواداران این باشگاه در ابتدا تصور می کردند یک ژوزه مورینیوی دیگر متولد شده است. اما این سرمربی جوان روی نیمکت چلسی عملکرد چندان خوبی نداشت و خیلی زود نیز شغلش را از دست داد. حالا آندره ویاش بوآش مدعی شد رومن آبراموویچ قول هایی به او داده و در عمل کردن به آنها موفق نبوده است.

1748581

آندره ویاش بوآش گفت: "ما در آن فصل در آستانه جذب لوکا مودریچ بودیم و در نهایت این اتفاق رخ نداد. در ادامه قرار بر این بود که اگر نتوانستیم مودریچ را جذب کنیم دیگر ژوآئو موتینیو را به خدمت بگیریم، اما این انتقال نیز نهایی نشد. رومن آبراموویچ در این رابطه به من قول داده بود و در این شرایط وقتی تیم ناکام می شود، دیگر فقط نباید سرمربی را مقصر بدانیم.  

نه مودریچ و نه موتینیو را جذب نکردیم و آبراموویچ احساس می کرد ناکام شده است. رادامل فالکائو یکی دیگر از بازیکنانی بود که در شرف انتقال به چلسی قرار داشت. همچنین شرایط دیدیه دروگبا نیز نامعلوم بود و او نمی‌توانست تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد در ژانویه چلسی را ترک کند یا نه. در ادامه قرار بود مارینا گرانوفسکایا شرایط جذب کارلوس توز را فراهم کند، اما این انتقال نیز به ناگهان منتفی شد. در آن مقطع در برهه حساسی قرار داشتیم. زیرا رومن آبراموویچ درگیر پرونده ای علیه شریک خود یعنی بوریس برزوفسکی، تاجر روسی بود و بیشتر اوقات در دسترس نبود."

دیدگاه‌ها