کد خبر : 1845579 | 06 مهر 1401 ساعت 15:15 | 10.5K بازدید | 8 دیدگاه

جرارد دلوفئو:

بارلا مثل ژاوی برای اینتر است

جرارد دلوفئو، ستاره سابق بارسلونا، به تمجید از نیکولو بارلا، هافبک جوان اینتر، پرداخته است.

بارلا مثل ژاوی برای اینتر است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و بارسلونا که پس از گذشت دو هفته از لیگ قهرمانان اروپا، هر دو با غلبه بر ویکتوریا پلژن و شکست مقابل بایرن مونیخ، سه امتیازی هستند، دو دیدار پیاپی و مهم برابر یکدیگر خواهند داشت. جرارد دلوفئو که بازیکن سابق بارسلونا بود و اخیرا با لباس اودینزه برتری مقابل اینتر را تجربه کرد، در مورد شرایط بازیکنان این تیم ایتالیایی صحبت کرده است.

جرارد دلوفئو گفت: " سمیر هاندانوویچ یک دروازه بان بسیار خوب و با تجربه است. به یاد دارم که فصل گذشته او یکی از ضربات آزاد من را با یک عکس العمل بسیار خوب، مهار کرد. نیکولو بارلا فوق العاده است و من می خواستم بعد از بازی پیراهنم را با او عوض کنم. بارلا یک ضربه آزاد فوق العاده به ما زد، او نماد واقعی و ژاوی اینتر محسوب می شود.

1746347

بارلا می خواهد به موفقیت رسیده و اینتر را به اوج برساند. میلان اشکرینیار یکی از سه مدافع برتر سری آ و یک بازیکن فوق العاده است. استفان دی فرای با تجربه، اما کمی کند است. الساندرو باستونی نیز هنوز جوان بوده، اما خوش شانس است که روند بلوغ خود را در کنار اشکرینیار طی می کند.

شرایط خط حمله اینتر؟ روملو لوکاکو هم تیمی سابق من در اورتون بوده و من پاس گل های زیادی برای این بازیکن ارسال کردم. لوکاکو مثل یک هیولا است و شما باید این بازیکن را کنترل کنید، زیرا او یک مهاجم متولد شده است. لائوتارو مارتینز یکی از بهترین مهاجمان سری آ است و برای هر توپی مبارزه می کند و ادین ژکو یک مهاجم فوق العاده است."

دیدگاه‌ها