کد خبر : 1845599 | 06 مهر 1401 ساعت 16:58 | 46.6K بازدید | 24 دیدگاه

برونو فرناندز:

در مورد رونالدو داستان نسازید؛ همه باختیم

برونو فرناندز، ستاره خط میانی تیم ملی پرتغال، به حمایت از کریستیانو رونالدو دو پرداخته است.

در مورد رونالدو داستان نسازید؛ همه باختیم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در جریان دیدار شب گذشته تیم های پرتغال و اسپانیا چندین موقعیت برای گلزنی داشت اما اونای سیمون، دروازه بان لاروخا، عکس العمل های خوبی نشان داد و در نهایت اسپانیا با کسب برتری 0-1 در خانه حریف، راهی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شد. در پایان این دیدار رونالدو به قدری عصبانی بود که بازوبند کاپیتانی خود را روی زمین پرتاب کرد. اما برونو فرناندز مدعی شد این ناکامی متعلق به همه بوده و نیازی به داستان پردازی در مورد رونالدو نیست.

1748641

برونو فرناندز گفت: "این فقط کریستیانو نبود که شکست خورد و ناکام شد. همه ما تلاش کردیم، اما نتوانستیم به هدف مورد نظرمان دست یابیم و دروازه بان تیم ملی اسپانیا در این بازی خیلی خوب کار کرد. شرایط کریستیانو رونالدو خوب بوده و او از جاه طلبی لازم برای کمک به تیم ملی پرتغال برخوردار است. او همیشه در مواقع لازم در سر جای خود قرار داشته و نیازی به ساختن داستان های بزرگ در مورد رونالدو نیست.

کریستیانو رونالدو نیز بعد از دیدار مقابل اسپانیا مثل همه ما ناامید بود. او می خواهد دروازه حریفان را باز کند و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد، وقتی موفق به گلزنی می شوی آرامش بیشتری برای ادامه زدن گل های بعدی خواهی داشت. رونالدو نباید فراموش کند که رکورددار گلزنی در رده ملی محسوب می شود."

دیدگاه‌ها