کد خبر : 1845602 | 06 مهر 1401 ساعت 17:26 | 34.1K بازدید | 13 دیدگاه

نیکو ویلیامز:

به بازی برای اسپانیا افتخار می‌کنم؛ مدیون انریکه هستم

نیکو ویلیامز، پدیده 20 ساله اسپانیا، شب گذشته پاس گل پیروزی‌بخش اسپانیا برابر پرتغال را به آلوارو موراتا داد. نیکو ویلیامز گفت که لوئیس انریکه قبل از ورودش به میدان به او اعتماد به نفس داده بود.

به بازی برای اسپانیا افتخار می‌کنم؛ مدیون انریکه هستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته باید پرتغال را شکست می داد تا به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا برود و به لطف گل دقیقه 88 آلوارو موراتا به این هدف رسید. پرتغال یک مساوی می خواست تا به نیمه نهایی برود ولی در زمین خود ناکام ماند. روی سانتر دنی کارواخال بود که نیکو ویلیامز، بازیکن 20 ساله اسپانیا، با سر به توپ ضربه زد و در دهانه دروازه، موراتا کار را تمام کرد.

1748450

نیکو که در عضویت باشگاه بیلبائو است و دومین بازی ملی خود را تجربه می کرد، در پایان بازی گفت:« برای من حضور در تیم ملی اسپانیا افتخار است. پس از بازی موراتا به من گفت که این گل متعلق به تو است. در صحنه گل موراتا را دیدم که در شرایط خوبی قرار دارد و هر طور که بود توپ را به او رساندم.»

1748568

نیکو در ادامه گفت:« به عنوان یک فوتبالیست و یک انسان به دنبال پیشرفتم و فکر می کنم روز به روز بهتر می شوم. نمی دانم به جام جهانی خواهم رفت یا خیر اما امیدوارم در فهرست نهایی قرار بگیرم. همه چیز به نظر نهایی مربی بستگی دارد. لوئیس انریکه به من گفت که به زمین برو، شجاع باش و بازی خودت را انجام بده. حضور در تیم ملی اسپانیا را مدیون او هستم. امیدوارم بتوانیم فاتح لیگ ملت های اروپا شویم.»

دیدگاه‌ها